Underlig känsla

Det känns lite konstigt att sitta här nu. Det är ju bara ett par timmar kvar nu, innan jag ska vara inne på Strandkliniken. Sedan vet jag inte hur fort allt kommer gå. Det kan ju vara både en timme och fem timmar till operation. Jag hoppas dock så klart inte fem timmar för då kommer jag nog få ont i magen av att jag är hungrig. Jag har redan ordentligt kurr i magen över det.
 
Jag hade svårt att komma till ro igår kväll. Jag var orolig ett bra tag över sövningen men försökte till slut att fokusera på att det kommer gå bra och att de vet vad de gör. Tack för allt stöd, allt pepp och alla lyckönskningar jag har fått från alla er, både här och på facebook. Det är väldigt omtänksamt av er.
 
Jag kommer att uppdatera min vikt innan jag åker idag också, så vi hörs om en stund igen
 


Kommentarer
Tweety

Lycka till idag, kram

Svar: Tack söta du! Kramar
Linda

2012-12-18 @ 05:57:53
URL: http://tweety26.wordpress.com
ZtorZillen

Det kommer gå bra! Du är så duktig så! Heja dig! Ta det nu bara lugnt! *peppkram*

Svar: Tack ska du ha!!
Linda

2012-12-18 @ 15:55:46
URL: http://ztorzillen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0