Månadens viktminskning och mått

Månadens viktminskning (30/9-30/10) är minus 3,4 kilo (71,5 - 68,1 kg)  Ett kliv ned från förra månadens minus på 5,2 kilo. MEN intet att förglömma så opererades jag för två veckor sedan och efter operationen har jag inte kunnat röra mig I princip alls.
Jag kan inte ens bära saker eller motionera, utan bara gå lugna och korta promenader. Dagarna efter operationen var jag så svullen av all vätska att jag var uppe runt 74 kilo och röjde omkring. Jag kunde inte äta ordentligt de första dagarna på grund av smärta vilket innebar att jag fick äta och dricka det som sjukhuset bjöd och det var gräddig kolhyderatsspäckad mat. Så med tanke på det är jag faktiskt RIKTIGT NÖJD.

Dessutom gjorde jag månadens mått också och det är minus 33 centimeter fördelat över kroppen (fråga för mer exakta mått) och det känns ännu mer fantastiskt.
Detta är ett ypperligt bevis på vad kontroll på kosten kan åstadkomma.

Sammanlagd viktminskning: -61,9 kg
Viktminskning efter sjukdom: -26,9 kg

 

 
 


Kommentarer
Ereeka

Du är så duktig! Kram till dig.

Svar: tack snälla du! Kram
Linda

2015-10-30 @ 14:05:21
URL: http://ereeka.se
Eddie

Du e fantastiskt duktig! HEJA HEJA!!! :)

Svar: Tack så väldigt mycket!!
Linda

2015-10-30 @ 17:26:02
URL: http://iedasverkstad.wordpress.com
Anonym

Jäklar vad grym du e! Vilken resa du gjort!

Svar: tusen tack!
Linda

2015-11-03 @ 19:54:24
Lisbeth

Vilket gó du har, tjejen! Du är verkligen fantastisk. Ta det försiktigt och låt kroppen bli hel ordentligt läkt nu så du slipper bakslag..
Kram

Svar: Tack snälla =)
Linda

2015-11-09 @ 23:05:07
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0