Något roligt jag ska göra

Hej allihop, idag är det vackert väder ute och vårvärmen börjar verkligen visa sig på riktigt nu. Jag funderar på om jag ska försöka ta mig ut en promenad i det vackra vädret, så snart jag smält min lunch (havregrynsgröt). Har ni någon möjlighet att njuta av vädret?
 
Imorgon ska jag göra något som förhoppningvis blir riktigt roligt. Jag ska träffa en fotograf som ska ta lite foton på mig. Förhoppningsvis blir det lite bra foton. Han ska träna på lite olika stilar och scenarion och ville använda mig som modell. Igår bestämde vi kläder jag ska använda och medan vi valde (över telefonen) så ville han att jag skickade lite testposer, just för att vi skulle se om kläderna vi hittade skulle bli bra. Vi valde dessa kläder och dessa otroligt vackra (haha) testposer fällde avgörandet. Jag ser fram emot morgondagen!
 
 
Efter att jag visade två hintbilder på facebook igår så är det många som frågat om jag redan opererat benen. Nej det har jag inte gjort utan detta är resultatet av mina strumbyxor jag använder. Eftersom det är många som frågat vilka jag använder så vill jag så klart berätta att det är dessa strumpbyxor från Lindex, som har extra bra hållbarhet i benen. Jag rekommenderar dem varmt då de faktiskt håller tag i huden. Jag kan inte träna i dem då de blir för varma, men att ha under leggings fungerar bra
 
 
 
Nu ska jag försöka vila min ömma kropp en stund och hoppas att jag klarar av att träna lite senare. Men vi hörs snart igen och fortsätt håll ögonen öppna, för jag har mer saker att berätta.
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vilken rolig grej! Kan tänka mig att det kommer att bli en häftig upplevelse! :) Jag är övertygad om att det kommer att bli kanonfina foton. :)

Såg ditt svar på min kommentar i ett tidigare inlägg. Går det att kontakta dig i ett privat meddelande?

Varma kramar från ditt största fan. :) :) :)

Svar: Det går bra att kontakta mig privat =) Använd min mailadress [email protected] eller skicka ett pm på facebook =D
Linda

2016-04-11 @ 19:41:08
M

http://www.hant.se/de-pastod-att-hennes-viktnedgang-var-fejk-har-visar-hon-nathatarna/

Tänkte på dig när jag läste detta. Kan crowdfunding vara något för att få ihop lite pengar till en opstion? KRAM

Svar: TAck för tipset! Jag ska kolla det =) Kram
Linda

2016-04-15 @ 08:33:44
malin

vilka kanon bilder du ser jätte fin ut !!

2016-04-19 @ 14:19:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0