Då har "modellen" ett litet problem, men podcasten kommer dock snart så man kan blunda för ett och annat

Kära läsare, det är så mycket på gång nu att hela huvudet är fullt. Allt som går runt där inne är dock positivt och allting ska ni få veta mer om så snart jag kan berätta. Men jag kan berätta att det i alla fall har med tv att göra och går allt som det ska så ska ni förhoppningsvis kunna se mig där snart. Så fort jag kan och får berätta (om allt som sagt går som det ska, jag vill inte lova för mycket) så kommer jag givetvis att göra det, så håll ögon och öron öppna.
Öronen får ni också gärna hålla öppna eftersom jag snart kommer att börja spela in min podcastprogramserie. Ni kommer att få önska innehåll och sådant sedan och jag kommer att kunna besvara era frågor och liknande. Jag hoppas också att allt ska gå som jag planerat, vilket innebär att jag kommer att kunna ta in gäster i studion. Mer om detta i ett inlägg längre fram.
 
Vad gäller operationen så är det så nära nu att jag nästan kan ta på det. Jag har planerat allt så gott jag kan vad gäller hur jag ska ta mig hem från kliniken och går allt som det ska så kommer pappa att kunna hämta mig. I västa fall så sitter jag däremot i sjön.
Tomas har inte någon möjlighet att hämta mig förrän strax efter 13 och jag ska hem någonstans mellan 8-9 förutsatt att allt gått som det ska (men det hoppas vi innerligt). Ingen annan finns tyvärr heller behjälplig för mina vänner arbetar givetvis och det gör även min övriga familj. Pappa ska egentligen vara ledig men blir eventuellt tvungen att arbeta i alla fall och det är det problemet just nu ligger. Men jag får fortsätta att hålla tummarna för att allt skall lösa sig. Längtar, det gör jag ändå vansinnigt mycket -äntligen är det dags att förändra mitt liv
 
 
En gång i tiden såg jag ut så här
Så här
 
Så här såg jag ut en julafton då vi åt julfrukost hos min svägerska. Förvisso sitter jag ned men..
 
Här har ni mig nu (Från modellfotograferingen)
 
 
 
 


Kommentarer
Gabrielle

Så fantastiskt vad grymt av dig. Fin och härlig blogg också jag ska läsa mer!

Har du lust kolla gärna in min clean eating blogg. Där hittar man massor av nyttiga recept, intressanta artiklar om matfusk, dieter, träning, massor av pep mm. Förra veckans veckans tema var mat & fettförbränning! Veckans tema är detox och superfruit/superfood. Välkommen till mig!
www.nouw.com/sizezero

Svar: Jag tittade på din blogg =) Jättefin!
Linda

2016-04-26 @ 18:11:38
URL: http://nouw.com/sizezero
Caroline Jansson

Lycka till gumman imorgon! Jättefina modellbilder

Svar: Tack söta du
Linda

2016-04-27 @ 07:48:13
Josefin Ogarp - från mammakropp till drömkroppen

Men fy fasen vilket jäkla jobb du har gjort!! Så duktigt!!

Svar: Tack snälla du för de fina orden!
Linda

2016-05-03 @ 00:05:56
URL: http://www.josefinogarp.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0