Kanal 5 7e juni 20.00

Hej allihop! Nu får jag äntligen berätta vad för tvprogram jag ska vara med i och när. Jag kommer att vara med på kanal 5 klockan 20.00 tisdag den 7 juni. Programmet är outsiders och det är bland annat filmat från min operation på Art Clinic i Uppsala  (men jag förtydligar att jag själv betalat operationen och att jag bokade den innan kanalen kontaktade mig). Jag får inte berätta mer av vad vi filmat så jag hoppas ni är nyfikna nog att vilja se programmet. Det ska jag göra i alla fall föe jag har inte själv sett det än och kommer heller inte få se det innan det visas på tv -så jag har ingen aning om jag gör bort mig. Håll gärna tummarna för att jag inte gör det
 
 


Kommentarer
malin

ohh va kul det vill ja verkligen titta på!!! men ta inte illa upp nu men outsiders för mig känns som ett program med verkligen unika ibland för annorlunda människor , du verkar för normal för ett sådant program eller ?? hiii hi äh ja vet inte hur jag ska uttrycka !! men jätte glad för din skull och ska absolut titta

2016-05-29 @ 09:08:21
Anonym

Outsiders?? Trodde det skulle vara i ngt, annat program. Ska bli intressant att titta på. Hoppas på fortsatt god läkning. Du är definitivt ingen outsiders. Tvärtom.

2016-05-29 @ 13:10:56
malin

hej du måste köra live fler gr !!! har ej facebook och kunde ej skriva några frågor men måste säga att du var väldigt underhållande! kramiz

2016-05-30 @ 22:07:43
Josefin Ogarp - från mammakropp till drömkroppen

Vad spännande!! Ser fram emot det :)

2016-06-01 @ 18:37:18
URL: http://www.josefinogarp.forme.se
Martin

Det kommer läggas upp här sedan:

http://www.dplay.se/outsiders/

LL&P!

/ Martin

2016-06-02 @ 01:46:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0