Snart är det dags

Efter en väldigt lång dag där vi filmat från tidig morgon till sen kväll, så är jag nu sterilduschad och klar för sängen. Har jag tur får jag sova 4,5 timmar innan det är dags att kliva upp och förändra livet lite till. Om 7 timmar befinner jag mig på Art Clinic där Dr Andreas Lindahl skall operera mina lår och mina armar och alltså ta bort överskottshuden jag burit sedan 2013. Äntligen är det dags att få förverkliga en av mina allra största drömmar och livet kan få en helt annan kvalitet. Om ca 8 timmar ligger jag på operationsbordet och om kanske 12-13 timmar så hörs vi igen ❤


Kommentarer
malin

lycka till i dag !!!!!

Svar: Tack snälla rara!
Linda

2016-04-28 @ 07:47:07
Anonym

Lycka till idag 💕

Svar: TAck så väldigt mycket!
Linda

2016-04-28 @ 09:03:45
Kristina

Önskar dig stort lycka till !!!!!

Svar: tack så hjärtligt!
Linda

2016-04-29 @ 08:19:45
Anonym

Hej Linda,
Längesedan du skrev nåt...hoppas ALLT gått bra med operationerna!Förstår att du har väldigt ont och är trött just nu.Håller tummarna för dig,du är värd att få ett gott resultat efter din FANTASTISKA viktresa!Sköt om dig och lycka till med återhämtningen!!!

Svar: Tusen och åter tusen tack för omtanken
Linda

2016-05-03 @ 20:49:27
katarina

Önskar dig lycka till, vilken enorm resa du har gjort, är sjukt imponerad.Kram

Svar: TAck så väldigt mycket! Jag är så glad att jag gjorde detta! Kram
Linda

2016-05-04 @ 20:32:06
Anonym

Men hur har det gått, mår du ok?

Svar: Det tog några dagar att bli okay, men nu är det på rätt väg. Tack!
Linda

2016-05-06 @ 14:23:36
Anonym

Hallååååå hur har det gått? :O

Svar: Det gick så bra. Jag har haft jättejobbigt ett tag men det är på rätt väg nu
Linda

2016-05-07 @ 23:43:07
Anonym

Jag väntar och väntar. Går in på bloggen ofta men ingen uppdatering. Hur har det gått?

Svar: Förlåt att jag inte uppdaterade på ett tag men jag hade det väldigt jobbigt ett tag
Linda

2016-05-09 @ 08:00:25
Anonym

Hej Linda,
Väntar fortfarande...lite oroligt...på att höra av dig igen.Har läst hela din fantastiska historia,som sagt och hoppas av hela mitt hjärta att allt gått bra för dig!Vet att det kan vara lång läketid,håller tummarna för dig!!!

Svar: Förlåt att jag uppdaterat så sent men jag har mått så dåligt till och från att jag inte orkat
Linda

2016-05-10 @ 11:31:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0