Mot ett möte som kan förändra mina förutsättningar i livet

God morgon allihop. Idag vaknar jag till ett ordentligt mulet väder, hur ser det ut hos er?
I mitt sinne är det dock väldigt soligt för nu är det dags att göra något stort och spännande för mig. Idag klockan 10 ca så ska jag till en plastikkirrurg på en stor klinik för att prata om vad man kan göra åt kroppen. Jag har, som ni säkert förstår, en alldeles för stor hudkostym. Benen specifikt är inte alls roliga och HÄR kan ni se ett inlägg jag gjorde om det tidigare och där har jag fotat mig i bikini för att ni skulle kunna se ordentligt. Dock är det värre idag än det var då, eftersom jag inte gått ned riktigt klart i vikt när jag fotade mig då så är det mer hud nu och det syns mycket tydligare. Ja ska försöka att ta nya bilder och visa er snart men kan berätta att det är både armar, bröst, rygg, benen och så vidare ser knepiga ut utan kläder.
 
Hur som haver så är det en stor förhoppning nu om att kliniken ska hjälpa till att skicka in papper till landstinget och säga till dem att de också ser att det inte handlar om skönhet när det kommer till att operera mina ben, inte endast alltså, för det föreligger en hel rad med medicinska problem där. Jag ska göra mig i ordning för att åka nu men tänkte berätta att jag skriver ett ordentligt inlägg om det här sen, för det är trots allt roligare för er att läsa om hur det gått påkliniken än att bara läsa att jag ska dit och varför. Så jag tar allt i samma inlägg sedan i eftermiddag/kväll beroende på när jag får bästa tillfället att sätta mig och ge er ett ordentligt inlägg med eftertanke. Men det kommer idag eller imorgon det lovar jag, så håll utkik så ska ni få veta allt jag kan berätta. Jag kommker ockspå berätta vad gårdagens hållning av tummar handlade om
 
 
 
 


Kommentarer
Emmie

Håller tummarna på att de går bra och att de ser dina problem!

2016-04-06 @ 09:17:37
malin

lycka till idag !!! håller tummar och tår mvh malin

2016-04-06 @ 10:22:40
Mikaela

Mulet här också.. Lycka till! 😊

2016-04-06 @ 14:55:01
URL: http://www.mikaelathungren.blogg.se
Anonym

Jeg er så nyfiken på hur dagen din har varit Linda 😀😀😀

2016-04-06 @ 16:35:46
Anonym

Jag hoppas att det gick bra på mötet! Du har kämpat så hårt. Du är värd all hjälp du kan få med de svårigheter din kropp har.

2016-04-06 @ 20:13:21
natalie

Lycka till

Svar: tack snälla söta!
Linda

2016-04-07 @ 15:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0