Mycket spännande på gång!

Då har jag precis kommit hem efter att ha varit och besiktigat bilen. Den gick igenom utan anmärkning vilket är så skönt. Minns ni att jag sa att den läckte under? Tomas fixade det i helgen och ytterligare fel fanns då tack och lov inte.
 
Jag är lite orolig att jag börjar bli sjuk här. Något som absolut inte passar mig just nu, trots att jag tillfälligt är arbetslös (på grund av att stockholmskontoret på företaget jag arbetade för lades ned). Det är några stora anledningar till att detta inte alls vore bra. Dels eftersom jag vill kunna träna ordentligt. Det känns så irriterande att varje gång jag kommer in ordentligt i träningen så blir vi sjuka här hemma igen och så blir det uppehåll i 3-4 dagar. Det känns då som om man "börjar om" varje gång. Det hade varit så skönt att bara kunna köra på med träningen ordentligt. Jag är ju bara 2 kg från mitt viktmål på 55 kg också, så då hade det varit trevligt med träningen i ryggen nu. Nu går det förvisso ändå men det kan ju ta längre tid.
 
I övrigt så har jag en arbetsintervju/fystest imorgon. Jag ska träffa Elena Malmfeldt och vi ska dels prata om möjligheten med att jag ska göra någon form av föreläsningar eller likande, samt att hon ska göra en avancerad fystest på mig. Då kommer vi se hur det står till med gifter och slagg i kroppen efter viktminskningen -samt se vilket skick min kropp är i. Det ska bli mycket spännande! Dels som sagt att se om jag kan få någon möjlighet med hjälp av henne, men också i vilket skick min kropp är i.
 
På torsdag har jag också en arbetsintervju vilken jag så klart vill må bra när jag går på.
 
Men jag ska också på något spännande på fredag och det är inspelningen av programmet pepp som jag ska vara med i. Så inspelningen är vid 9 i Aftonbladethuset och då vill jag helst må bra och se fräsch ut (då hade det också varit trevligt att orka träna ordentligt den här veckan). Dessutom vill jag inte råka svälla upp eller nåt sådant och inte vet jag vad som händer om jag ligger sjuk på soffan, ifall kroppen drar åt sig vätska eller nåt. Min kropp är ju lite skum sedan bukplastiken gjordes och magen kan ju svullna då och då lite som den vill. Men jag håller tummarna för att allt ser bra ut på fredag så klart
 


Kommentarer
Eleonor

Händer mycket roligt! Vad är det för arbete du ska på intervju för? Hoppas du ger en uppdatering om vad du fick för resultat på fystestet, jag skulle också vilja göra ett sånt :)

Svar: Det är en tjänst som personlig assistent som jag intervjuades för =) Jag håller tummarna hårt! Absolut =D Fick du uppdateringen?
Linda

2013-03-04 @ 13:21:39
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se
Linda

Åh ska du vara med i pepp? :D Fasen vad kul! Ska bli sjukt kul att se dig i det programmet!

Svar: ja jag var med hihi =D Såg du det?
Linda

2013-03-04 @ 15:33:40
URL: http://theroadtohappiness.blogg.se/
Eleonor

Förresten, hur mycket vägde huden och det som du fick ta bort under bukplastiken?

Svar: bara ca 1 kg. Men det var för att det inte fanns något fett i magen utan var bara hud. De sa attd et väger mindre då
Linda

2013-03-04 @ 22:58:15
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se
Maria

Hoppas du piggar på dig, ät mycke ingefära (man kan ju riva lite över kycklinfile och liknande, det sägs att det är naturens egen antibiotika, själv tycker jag det funkar jättebra :):)
Ligger du på ca 1300 kalorier om dagen? jag har 5 kg att bli av med, inte helt lätt ;)

Svar: Åh tack för tipset! Jag får prova det! Yes, ca 1300 =) Lycka till
Linda

2013-03-05 @ 08:04:44
Isabell Persson

Hej! Jag är en vän till Anna som du pratat med.
Jag ville mest sticka in med att du är grym!
& att du inte ska ta åt dig vad folk säger "om hur du gått ner" Jag själv krigar med att gå ner.
Jag har dock inte varit i din vikt med jag har vägt runt 100. Bra blogg!
& bra kämpat! KRAM

Svar: TAck snälla du och vad roligt att du kom förbi och kommenterade! TACK! Heja dig!! KRam
Linda

2013-03-05 @ 08:52:10
URL: http://straxx.devote.se
Jenny - 2xlblog

Vad mycket spännande! Lycka till med allt :)

Svar: tack ska du ha!
Linda

2013-03-05 @ 20:34:27
URL: http://2xlblog.com
Beata

Vilken inspirerande resa du har gjort!

Svar: tack snälla!
Linda

2013-03-06 @ 10:45:42
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Tweety

Hoppas allt gick bra med Oliver. Kram

Svar: det gick bra tack och lov. Riktigt änglavakt hade han!
Linda

2013-03-07 @ 21:21:44
URL: http://tweety26.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0