Jag sjunger och pratar i radio (länkar och klipp)

Det har varit två fullsmockade dagar och tiden räcker inte alltid till. Imorgon är allt som vanligt igen och jag kommer kunna blogga på som vanligt. Idag har vi varit iväg och storhandlat, grillat, storstädat, haft tvättid samt lite annat. Plötsligt är klockan strax dags att fixa i ordning barnen inför veckan. 
 
Igår var det dop som jag berättade och här kommer ett klipp från när jag sjöng. Det var egentligen meningen att Tomas skulle filma när jag repeterade innan, men det var ett annat dop som drog ut så på tiden att det inte fanns reptid ordentligt innan. Därför stannade Marcus kvar med mig inne på dopet och filmade så gott han kunde från vinkeln han satt. Rösten kommer fram i alla fall och det är ju alltid något
 
 
Här kommer också länken till radioprogrammet med Eva Rusz, som jag var med i:
http://play.radio1.se/catchup/8222
 
Ignorera bildtexten bara för där står det att jag väger 57 kg och förut vägde 112, men det ska stå att jag väger 54 och vägde 130 egentligen. Sedan råkade jag också säga att gränsen för övervikt gick vid 30, men menade 25, så det kan ni också ignorera (vid 30 är gränsen till fetma).
 
 
 


Kommentarer
Anne

Hej! snubblade över din blogg och måste bara säga att du sjunger fantastiskt vackert

Svar: Tack så väldigt mycket! åh vad glad jag blir!
Linda

2013-06-02 @ 22:01:43
Minna

Åhh så vackert du sjunger!! :)

Svar: åh men tack snälla!!
Linda

2013-06-02 @ 23:17:24
Gentle Giant

Lyssnade till radioprogrammet. Vilka kloka svar! Du är en mycket god förebild. Jag tänker ibland på att du borde starta eget och jobba med att hjälpa andra till livsstilsförändring. Åka runt och föreläsa och peppa och motivera. Visa att det går att ändra sin livsstil på ett sunt vis som håller i längden...

Du är vacker på alla vis! Kram!

Svar: TACK SNÄLLA!!! Du är så himla underbar <3 <3
Linda

2013-06-03 @ 16:40:52
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Malin

Ååååh vad du sjunger bra!!!

Svar: tack snälla rara!!
Linda

2013-06-05 @ 21:38:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0