Brutit ut, ja visst

Jaha, nu har det brutit ut på mig och det gör inte bara ont i halsen och huvudet utan också i kroppen. Så har det varit hela dagen vilket inte varit roligt. Om det beror på att jag tränade för tidigt -trots att jag kände mig frisk, eller om det är en ny omgång kan jag inte svara på, men roligt är det inte. Så den här veckan blir det väl lika lite träning för mig som förra veckan. Vi får väl se hur kroppen reagerar om jag inte rör på mig den här veckan heller. 
 
Idag blev det en lite knasig sak som hände, gällande mat för mig. Jag skulle ha träffat en väninna men det ställdes in eftersom jag inte är frisk, så jag och en annan väninna skulle istället passa på att träna inför 96-repet imorgon och jag fick så brått när jag skulle åka hemmifrån att jag inte hann med frukosten. Men eftersom jag inte vill hoppa över mål så tog jag med en nutrilettbar och åt, vilket dög bra. När vi var klara så var jag förbi mamma en sväng och hämtade min gamla skinnjacka (som jag kom i igen) och sedan hämtade jag Oliver. Sedan hade jag och en annan väninna ett viktig samtal som tog sin lilla stund. Vid kl 17 kom Tomas hem och när vi väl satte oss för att äta middag så insåg jag att jag helt glömt bort att äta lunch. Speciellt hungrig var jag inte heller vilket var konstigt. Men det är första gången här under viktminskningen som jag helt enkelt glömt bort ett mål.
 
Nu är det dock så att om jag äter för lite så går jag ned i vikt sämre, vilket jag sett på vågen ett flertal gånger och därför fick det bli både en skål yoghurt, en knäckesmörgås med en 17% ostskiva, två skivor kalkon och inget smör samt en ice Latte på kvällen. Yoghurten eller smörgåsen skulle jag tagit i vilket fall och latten skulle jag mycket väl också kunnat ta, så jag har definitivt inte stigit över någon gräns för idag, det är bara det att jag ogillar att äta för mycket på kvällen. Imorgon tror jag dock inte jag glömmer
 
Måste också bara säga att anledningen till att jag inte lagt upp den sedvanliga viktkurvan idag, är för att diagrammet bytt sida nu så idag var det bara en prick man såg (vilket alltså kommer bli den översta ju längre tiden går) vilket inte kändes så spännande att visa. Nästa vecka får ni en ny kurva.
 
Oliver idag på morgonen när vi väntade på dagmamman
 


Kommentarer
Pernilla

Skönt ändå kanske att det bryter ut så att du kan arbeta för att bli frisk istället. Sen förstår jag såklart din frustration ändå... Krya på dig!

Svar: Ja usch det suger ordentligt =( Idag är det bättre men än är det inte bra. Jag får bara hålla tummarna för att jag kan träna något den här veckan så det inte blir en hel vecka utan något!
Linda

2012-09-11 @ 14:14:34
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0