-60,4 kg!

En liten bild på hur - 60 kg kan se ut
 
 
Fler foton kommer senare
 


Kommentarer
Tweety

Vilken skillnad, kram

Svar: TACK!! KRam
Linda

2012-11-05 @ 10:36:57
URL: http://tweety26.wordpress.com
Pernilla

F A N T A S T I S K T! Jag är så grymt imponerad av dig - att du kämpat på så bra hela vägen! Heja, heja dig, Linda! Jag hoppas verkligen att många som kämpar med övervikt tittar in här och förstår att DET GÅR att gå ner i vikt med vilja och förstånd :)

Svar: TACK underbaraste du!! Jag är så himla glad över att själv få se det så här framför mig. Jag hade nog inte insett skillnaden innan dess. Väl kämpat själv Pernilla! Jag menar, bilden på din rygg sa ju inte lite :D så jag hoppas folk tittar in till dig också och inser! Kram ♡
Linda

2012-11-05 @ 18:07:29
Sara - Ensamstående mamma

Men gud, riktigt bra jobbat! Jag är imponerad :)

Svar: TACK så väldigt mycket!
Linda

2012-11-15 @ 17:48:12
URL: http://dolphin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0