Powerwalk i spåret

Nu har jag precis kommit hem från en powerwalk på 1,5 timmar (innan frukost). Jag gick till skogen, tog 5 kilometersrundan och gick sedan tillbaka. Det blev sammanlagt strax över 7 kilometer. Jag brukar normalt gå 8-9 kilometer på en timme och tio minuter +/-, men det är på asfalt så jag tycker det här var en helt okay tid ändå med tanke på att det var spåret med alla uppförsbackar och sånt. Så jag är nöjd. Nu får nog crosstrainern stå idag för jag känner att kroppen behöver lite vila. Kanske kör jag något med vikterna ikväll bara, det var länge sedan.
 
 
 
 


Kommentarer
Pernilla

Ja, tiden ska man väl inte bry sig så mycket om egentligen - det viktigaste är ju att man har gått sin runda! Vad skönt att du äntligen fick möjlighet att ta dig ut på din efterlängtade morgontur :)

Svar: Ja det kändes toppenbra att få komma ut. Men det kändes som om det tog tid (säkert för att jag är van att det bara går på lite drygt en timme). Dock väldigt nöjd. Gillar däremot inte att gå i skogen lika mycket som på asfalt. Det dumma är ju bara att skogen är bättre för kroppen och musklerna. Men nu tror jag det blir vilodag för mig resten av dagen och till och med kanske imorgon, för nu är jag lite trött i kroppen efter att ha kört på så länge utan stopp (och efter gårdagskvällens pass
Linda

2012-07-16 @ 13:14:48
URL: http://skinnyjeans.devote.se
felicia

yeeii, hejja dig!! bra jobbat! =D hoppas du avnjöt en härlig frukost efteråt!

Svar: Tack ska du ha! Nja jag kom hem så sent och det var så nära inpå lunchen så det blev en nutrilettbar, men det kändes ok och lagom. Jag måste försöka komma ut tidigare
Linda

2012-07-16 @ 15:43:16
URL: http://tkhl.wordpress.com
Annika

Har precis hittat hit.
Bra gjort! Du är ju superduktig!

Svar: Hej, vad roligt =) Tack så jättemycket!
Linda

2012-07-16 @ 19:25:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0