speed upp nu då kroppen

God morgon. En trött morgon men det är okay det också. Jag trodde inte det skulle bli så sent i säng igår som det väl blev efter bloggande och duschande osv. Nu är det dags att vända dygnet rätt känner jag, för på måndag är det ju första skol -och dagmammadagen. Sedan är det att ställa klockan vid 7 varje morgon i två veckor, innan det blir någonstans vid 5-6. Inte så bra att komma i säng klockan två.
 
Idag känner jag mig väldigt svullen, men jag misstänker att det är dags för mitt "en gång i månaden" här när som helst. Så vi får väl se hur det går den här veckan. Kan dock avslöja att det än så länge inte liknar förra veckans fantastiska resultat. Men det blir nog bra ändå, när det väl kommer omkring. Jag håller fortfarande tummarna för att kroppen fortsätter vara snäll med mig så att jag den 10onde september i alla fall väger 79,9 kilo. Vore SÅ roligt att få se 7an senast den dagen jag ska tillbaka till jobbet.
 
Nu ska jag läsa era bloggar
 


Kommentarer
Emma 22år | Mamma & grisskötare

Jag är så sjukt avis på dig. Klart du kommer greja ditt mål. :D Hejja!

Svar: Nej inte ska du vara det, man måste ta saker som det passar än själv =) Jag tycker du har varit duktig också! Tack ska du ha!
Linda

2012-08-17 @ 10:03:46
URL: http://nikoba.blogg.se/
Pernilla

Jag måste också börja vända rätt på dygnet nu. Jag börjar jobba kl. 8 på måndag. Usch och fy vad jag inte ser framemot det :(

Svar: Uuusch, jag förstår det, inte roligt. Man blir alltid så seg efter semestern. När man bode vara utvilad =P
Linda

2012-08-17 @ 12:21:00
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0