Det bröt ut

Dubbelsuck skulle man kunna säga. Kanske till och med trippelsuck. Jag har så mycket träningsenergi i kroppen nu som jag inte vet vart jag ska göra av.
 
I torsdags när jag ställde mig på crosstrainern så blev jag ju tvungen att bryta efter 30 minuter eftersom jag började känna mig sjuk. (Halsen och huvudet) och sedan dess har jag inte tränat alls. I fredags ville jag ju inte eftersom jag tvunget behövde vara frisk på lördagen. På lördagen kunde jag inte träna eftersom vi var borta hela dagen och på morgonen ville jag inte eftersom jag fortfarande hade känningar i kroppen. Igår var det inte lämpligt eftersom kroppen jobbade med alkoholförbränningen (och när jag sedan tekniskt skulle kunnat så fanns inte orken) och nu är jag ju givetvis förkyld. För det bröt ut så fort jag slappnade av efter festen. Jag är förvånad över att jag ens kunde hålla det borta så länge eftersom jag började känna mig dålig redan i onsdag (eller var det tisdags till och med?). Tack säger jag till fantastiska vitaminer.
 
Hur som haver så har jag ont i halsen nu och nyser och snorar lite. Jag har ingen feber tack och lov men det förändrar ju dessvärre inte läget och jag förblir utan träning idag -och tills jag blivit frisk. Inte alls vad jag behöver kan jag säga
 
Hoppas alla ni andra mår bra
 
En gammal bild jag hittade på datorn. Jag satt och ritade med Marcus och jag minns att det var 2007 för det var innan vi flyttade hit. Jaa ni. Undrar hur jag skulle ritat mig själv om jag gjort den här bilden idag? (då skulle det förövrigt vara två små sötnosar, en hund minus och två katter plus på bilden också)
 


Kommentarer
Pernilla

NEJ! Vad tråkigt :( Men visst är kroppen fantastisk ändå, när det kommer till att dra ut på sjukdomar? Det har hänt mig flera gånger att jag skjutit upp en förkylning eller liknande för att jag har något viktigt på agendan. Men då kanske du kan fördriva tiden med att rita en ny teckning nu? :) KRYA PÅ DIG! Hoppas den dumma förkylningen försvinner snabbt! KRAM!

Svar: Ja det är häftigt faktiskt det där med att man kan bli sjuk i efterhand, precis som du säger!! Men det suger att det kom överhuvud taget nu. Jag hade verkligen velat träna idag... det är så jag nästan skulle kunna ignorera att jag är småsjuk (för jag mår bra förutom att jag har ont i halsen) MEN jag avvaktar ändå så hoppas jag att det är borta imorgon. Tack så jättemycket! Kramar!
Linda

2012-08-13 @ 15:12:04
URL: http://skinnyjeans.devote.se
evelina

Krya på dig:)

Svar: Tack så jättemycket!
Linda

2012-08-13 @ 20:30:51
URL: http://mystjej.blogg.se
evelina

Krya på dig:)

2012-08-13 @ 20:31:03
URL: http://mystjej.blogg.se
evelina

Krya på dig:)

2012-08-13 @ 20:31:05
URL: http://mystjej.blogg.se
Minendie

Hoppas att det går över fort, krya på dig!

Svar: TAck så väldigt mycket!
Linda

2012-08-13 @ 21:40:58
URL: http://minendie.wordpress.com
ZtorZillen

Krya på dig!

Svar: Tack så jättemycket!
Linda

2012-08-13 @ 22:20:11
URL: http://ztorzillen.blogg.se
EE

Vad synd att du blivit dålig :(.. Men ändå lite tur att det inte hann smyga sig på helt och hållet i helgen! Angående teckningen, tänk vad mycket som kan hända på några år! Det fick mig att tänka till lite, ibland är det lätt att fastna i det som är nu och att man aldrig tror saker ska ändra sig. Tror säkert att du hade ritat dig själv helt annorlunda! Kram

Svar: Ja det är ju typiskt.. men jag får hoppas det går över fort. Fick lite lätt feber nu ikväll också. Det är ganska ovanligt för att vara jag. Jag mår dock ganska hyfsat. Normalt brukar jag vara väldigt ynklig (=larvmaja) när jag har ont i halsen, men det är inte så farligt nu. Åh det har du rätt i, det har jag inte tänkt på men så är det nog. Man tänker inte riktigt nej. Jag står still i huvudet nu känns det som. Stod framför spegeln utan kläder idag och tyckte jag såg samma ut som när jag var som tjockast. ojoj. Nej förhoppningsvis lite smalare i alla fall om jag ritat bilden idag =) Kram
Linda

2012-08-13 @ 23:09:02
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
EE

Och förresten! KRYA PÅ DIG!

Svar: TACK!!
Linda

2012-08-13 @ 23:09:15
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
smulan

Men fy då!! Tur i oturen att det höll sig borta över er spelning. Inte kul att behöva ta ett ofrivilligt avbrott från nåt du vill göra:( Men om du tar det lugn tnu blir du ju fortare frisk. Fortsätt med c-vitaminer och hoppas det går över snart.
Krya på dig!

Svar: Ja tack, det var nog en himla tur. Usch så trist det blivit annars. Tack så mycket! Vad gullig du är, det ska jag göra! Kram
Linda

2012-08-13 @ 23:33:05
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0