-69 kilo, några jämförelsebilder

 
Kan jag så kan ni. Det lovar jag
 


Kommentarer
alexandra

duktig du är, jag längtar tills jag är i mål nästa år :) man blir peppad av din framgång :)

Svar: TACK!! Ja det går snabbare än man tror, snart är du i mål också =D tack!
Linda

2013-01-01 @ 16:58:31
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Eva

Det här är helt otroligt, vilken fantastisk resa du har gjort, vilken insats för dig själv! :-) Och tack för all inspiration!

Svar: Men tack snälla du, vad glad jag blir! Tack för dina fina ord!
Linda

2013-01-01 @ 18:15:51
URL: http://www.evasfitnessme.blogspot.com
Jenny

Grattis, vilken förändring. Precis hittat till din blogg, så svaret kanske redan finns skrivet.. Men min fråga är hur kom du igång? Började du gymma, lr promenader? Jag känner att jag vågar mig inte till gymmet än och vet inte riktigt hur jag ska komma igång mer än att ändra kosten.. Har du några bra tips?

Svar: Tack ska du ha! Ingen fara det går bra att fråga. Hur allting startade kan du läsa i bloggena allra första inlägg =) Och sedan in de efterföljande inläggen i juni för där har jag skrivit detaljerat om hur jag kommit igång, hur jag tänkt, vad jag hade för planer, funderingar osv. Sedan under resans och bloggens gång så klart. Men det beror ju på hur mkt du orkar läsa ikapp. Jag har inte gymmat i alla fall utan började med promenader och följde senare med crosstrainer och sist dansgympa. Ändra kosten och promenera rekommenderar jag =)
Linda

2013-01-01 @ 19:41:37
Tina

Du e rent ut sagt så jävla bra...
Vilken resa !!
Du verkligen strålar
Hoppas du är stolt över dig själv..

Idag började jag min resa (IGEN)!!
2013 ska bli mitt ÅR !!! :0)
Från 96 kg till 70 kg är mitt första mål..
Har startat en blogg precis som du,men kommer hålla den för mig själv till att börja med..
Skriva ner tankar,mat,motion o bilder osv..

Vet inte hur stora förhoppningar jag ska ha?!
Hoppas gått ner det mesta det här första halvåret,så man e lite snygg till sommaren..

När började det synas på ditt ansikte att du gått ner ????
Jag har nämligen ett jäkla svullet ansikte :0(

Bra Jobbat
Kram


Svar: TACK i tusenfalld! Jag börjar våga erkänna att jag nog är lite stolt över mitt jobb ändå =)
Härligt att komma igång med din resa, detta ska du klara och självklart blir det ditt år!! Jag ser fram emot att få läsa i din blogg sedan.

Jag tycker du ska ha förhoppningen om att gå ned 0,5-1 kg i veckan till att börja med, men då måste du vara nog med att inte äta för mycket kalorier (runt 1400 gissar jag, men du kan kolla upp det för jag vill inte lura dig). Så räknar du det så. Sedan måste du räkna med att det kommer bli midre du går ned ibland och att du kan hamna på en platå. Men du har goda möjligheter att tappa massa till sommaren om du bara ger dig sjutton på att få det att fungera!!
Åh, svårt att säga -jag la upp en bild på mitt andikte alla månader så kanske juli-augusti?

Tack igen. Kram
Linda

2013-01-01 @ 19:43:24
Jess

Aaaaaaaaaah helt sjuuuuukt!!!!
JAG ÄR SÅ STOLT OCH GLAD ÖVER DIG OCH DITT RESULTAT!
Så himla fin är du Linda, och ditt "kan jag det så kan du det" gör mig stark... Jag ska fixa det jag med :)

Kramar, ses snart? Messa när du orkar

Svar: Åh men tack, du är så himla gullig, jag blir ju alldeles generad <3 TACK Jessica och SJÄLVKLART ska du klara detta! Du är ju redan på god väg! <3 Ja absolut ska vi ses! Jag messar =) Kramar
Linda

2013-01-01 @ 20:22:40
URL: http://Jessansvardag.blogg.se
Viktkamp

du är grym!!!!!

Svar: Tack!! (Du också!)
Linda

2013-01-01 @ 22:05:45
URL: http://viktkamp.webblogg.se
emma-isabella

WOW!
WOW!
WOW!

Du är min STÖRSTA inspiration!
<3

Svar: Åh men du är alldeles för vänlig och snäll. TACK!! <3
Linda

2013-01-01 @ 23:08:43
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Lena

Åh jag vill så gärna lyckas...Är så rädd att jag inte klarar det. Hur fasen lyckas du gå ner sååå mycket?
Jag vill ner till 70 och det känns som en riktig utmaning...
Grattis!!!

Svar: Aå klart ska du klara det!! Jag vet att det kommer gå bra. Och du kan fråga så mkt du vill här eller på fb sen =) Tack! Kram
Linda

2013-01-02 @ 10:12:19
URL: http://lenaslilla.blogg.se
EE

Du är helt otroligt duktig!! Tänkte på en sak förut som inte har direkt med inlägget att göra. Men hur ska du göra när du nått ditt mål och magen är helt läkt? Kommer du dela med dig av hur du tränar och äter efter det också? Så du inte lägger ner bloggen, för tycker du skriver så bra och vill ju givetvis gärna fortsätta följa dig :)

Svar: TACK! Fina du <3Jag kommer fortsätta blogga absolut! Jag vill ju tappa ett kg till och sedan vill jag blogga om hur jag håller vikten, om hur jag äter och tänker eftersom jag nu har gått ned men måste se till att det håller sig nere och att jag inte hamnar i dåliga mönster osv. Dessutom vill ni kanske veta hur det går med operationer och sådant tänker jag? Så gullig du är!!
Linda

2013-01-02 @ 16:48:17
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
EE

SV: Kul att du fortfarande kommer vilja dela med dig :).. Din blogg är verkligen en stor inspirationskälla! KRAM

Svar: Tack! VVAd roligt att höra, du är så himla gullig =)
Linda

2013-01-03 @ 11:48:23
URL: http://matenochtraningen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0