Jag väljer själv

Det är så skönt att ha kommit igång med träningen nu äntligen. Jag har varit noggrann med att få det att bli rutin nu eftersom jag planerar att fortsätta med det 2-3 gånger i veckan. Det är att komma igång efter mitt långa träningsstopp, som var den stora utmaningen. Men jag tränar också annorlunda nu från när jag gjorde min stora viktminskning. Ni som följt mig sedan dess minns kanske att jag alltid stod minst en timme vid varje pass? Nu står jag helt enkelt så länge jag känner för och sen kliver jag av. Idag var det 37 minuter.
 
I övrigt är det lite mycket just nu med renovering, kommande kalas och en helg borta på kurs tillsammans med Tomas. Jag önskar lätt att dygnet magiskt kunde få några timmar till. Nu ska jag i alla fall samla lite nu kraft i en god natts sömn så man kan vara utvilad imorgon bitti klockan 6
 
 
 
Annars ser man inte piggare ut än så här klockan 7.30 på jobbet
 
 
 
 


Kommentarer
Cajsa Gustafsson

Hej, jag undrar vad som funkar bäst för dig, ren styrka eller cardio? Jag märker att när jag omvandlar mår jag bäst av mycket styrka varvat med intensiv intervall, brukar köra 15 min kondition före och efter passen. Och sen rätt så tung styrka. När det jobbet till mat så äter jag tallriksmodellen och sex ggr/ dag för att få i mig allt. Men smal blir jag inte direkt. Mest vältränad. Vill gärna bli lite lättare. Hur gör man egentligen då man kört fast mvh Cajsa. Lycka till

Svar: Jag kör själv mest cardio om man ska räkna i vad jag tränar-tränar. Men jag kör lite hemmastyrka också som benlyft, planka, rumplyft, squats och sådant. Gör det som känns bäst för dig och din kropp. Lycka till och kram
Linda

2015-11-25 @ 23:10:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0