Svar på kommentar

Eftersom det finns vissa som läser min blogg, som tror att de är anonyma (ni bör tänka om på det) och har tankar för sig, om mig, som inte stämmer så tänker jag att jag skall förtydliga en sak här;
 
1. mina tankar som ja skrev ned i bloggen idag är inte något nytt utan något jag sagt förut. Så när ni säger att jag "äntligen förstått" blir det väldigt underhållande. Det jag sa idag har jag sagt förut, jag återupprepar det bara för att säga att det är så jag vill ha det.
 
2. ytterligare underhållning för mig blir det när ni kommer med påståenden utifrån ert eget perspektiv men som inte är förankrat i något verkligt. Som till exempel att man blir sjuk om man lever på 1300 kalorier om dagen. Visst blir man det om man gör det jämt, men vem syftar ni på som ska ha gjort det? Jag blev sjuk när jag lågt långt över det och sjukdomen fortsatte när jag åt ca 1800. Det som jag sa att jag gjorde som inte var bra var att jag tränade för mycket. Men det var inte det som gjorde mig sjuk. Jag blev sjuk för att jag fick en sjukdom som var hormonell. Punkt.
 
3. ah jag älskar att vara i rampljuset. Har alltid gjort och kommer alltid att göra. Det är därför jag sjunget och står på scenen. Några frågor på det?
 
Jag tycker inte jag behöver försvara nåt här. Som ni ser i mitt tidigare inlägg så säger jag klart och tydligt att jag står för alla mina blogginlägg. De tips och råd jag tidigare gett er äe väldigt bra tips och råd. Det jag kan och har delat med er, det står jag för. Min viktminskning gick till på bästa möjliga vis hela vägen tills jag skulle börja äta mer och kroppen då tappade mer. Det felet jag gjorde var att jag lät kroppen gå ned mer istället för att jobba på att stanna upp. Men jag var inte underviktig och flertalet läkare tittade på mig och extremt mycket tester gjorde som alla visade hur bra min kropp mådde. Det jag menade med att jag inte gillade 2013 är att jag inte gillar hur jag skrev och uttryckte mig, för jag tycker det lät så peppigt. Som om det varit en träningsblogg av en PT. Men det är inte min personlighet och därför finner jag det trots att allt är bra råd och sant, som utanför hur jag idag skulle ha uttryckt mig. Klart slut
 


Kommentarer
malin

skit bra skrivet !!! linda ta och radera doms korkade kommentarer ! vem är det som vill stå i centrum nu då ! och vem fan är perfekt vi är alla människor och alla funkar olika . det är konstigt hur avundsjuk och elak en del kan bli! all lycka till dig linda du är en KÄMPE

Svar: Tack snälla du! ♡♡ kram
Linda

2015-12-02 @ 08:07:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0