Power By Inspiration

Nu är det dags för mig och min kollega* att starta upp det vi arbetat med sedan slutet av förra året och det är som jag tidigare nämnt P.B.I.
 
 
P.B.I
Power By Inspiration
Vi kommer att kunna hjälpa er med kost, träning, inspiration, motivation, hälsa och livsstilsförändringar.
Vi vill hjälpa er att nå den livskavalitet ni söker i er själva, genom råd, stöd, och undervisning.
Det kommer finnas olika alternativ för er att arbeta med oss, men det första vi kommer att sikta på att göra är en helg i hälsans och inspirationens tecken. Där kommer ni att få träna, få utbildning i kost,
inspirerande föreläsningar och förhoppningsvis en stor dos motivation.
Jag och min manliga kollega kommer naturligtvis att vara på plats under hela helgen och det kommer finnas tid för frågor, råd och stöd.Mer information om hur, var, när, om oss o.s.v kommer komma inom snar framtid
och då har ni även möjliheten att anmäla er till P.B.Is premiärhelg!
 
 
(*Mer information om min kollega kommer)
 
 
Nu tar vi ytterligare ett steg in i framtiden
Jag hoppas ni vill följa med på resan.
 
 


Kommentarer
hanna

Hej! Det här låter verkligen som något för mig, jag är rejält överviktig och har svårt att gå ner i vikt, dessutom tampas jag med dålig självkänsla. Men detta pbi, ska det vara i Stockholm? Till saken hör att jag bor i Småland😊

2014-09-04 @ 09:52:03
Nina - Vardag utan socker

Det låter jättespännande! Jag ser fram emot att få mer information om detta. :)

2014-09-09 @ 22:01:48
URL: http://vardagutansocker.blogg.se
Anonym

Det här låter väldigt spännande!

2014-09-11 @ 04:39:49
URL: http://simplysugarme.wordpress.com
madde

Detta här låter spännande! :)

Annars...När tänkte du fortsätta blogga? :)

2014-09-20 @ 20:29:25
Charlotte

Och när ska detta börja?

2014-09-30 @ 23:06:33
Mia

Är det du som ska ge kostrådgivning, tips och inspiration? Blir lite fundersam eftersom du själv inte fått till detta med regelbundna måltider, träning.. Det snaskas rätt mycket av vad jag löst här i din blogg. Jag tycker inte direkt du är rätt människa till att ge den typen av rådgivning. Eloge till din viktminskning ja men ännu är det lång väg kvar tills du sjölv kan bli en sån som inspirerar och ger råd. Inge illa ment.

2015-04-07 @ 02:47:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0