Inte bra, mycket roligt och tusen bilder

Tiden flyter förbi snabbt och jag tänkte att det är dags för att uppdatera här nu när jag landat efter en vecka i Portugal och äntligen har friska barn igen. Hela veckan har nämligen gått ut på att ta hand om influensabarn och magsjuka. Så roligt hade jag det efter semestern. Samtidigt ska jag inte klaga, brun och med lite värme i själen efter en underbar semester blandad med träning och sol.
 
Vad gäller vikten så går det bra. Jag väger 55 kilo precis som jag ska och jag håller mina mått. SÅ jag är väldigt nöjd och glad. Men oj så svullen jag var nere i Portugal. Jag blev nästan rädd att jag gått upp i vikt ett tag, men det visade sig att det var värmen för dgen efter vi kommit hem så var svullnaden bortblåst och allt som vanligt.
 
Vad som INTE är bra är att jag fortfarande är arbetslös. Jag har sökt massa arbeten men vad gäller arbeten inom hälsa och kanske hjälpa folk med vikt och sådan, det vet jag inte riktigt vart jag ska söka. Jag skulle kunna göra föreläsningar och liknande, samt köra lite coaching efter egen erfarenhet. Dessutom arbetade jag ju som försäljningschef och kundansvarig då mitt kontor lades ned, så jag kan ju även sälja. Jag är också sångesrka, kan göra statistjobb, voiceovers, speakovers osv. I övrigt så är jag öppen för det mesta så om någon vet något, har något tips eller råd så mottages detta gärna! Maila mig i sådana fall på [email protected]
 
Och så till en liten rolig avslutning på detta inlägg: Imorgon bitti så ska jag iväg på bedömning av mina ben! Det betyder att de ska titta på benen och avgöra om de vill hjälpa mig med dem eller inte -så håll gärna tummarna för mig imorgon.
 
 


Kommentarer
Gentle Giant

Välkommen tillbaka hem! Trist med magsjuka men ni tycks ha fått fina stunder ändå. Deltog du i träningsveckan? Skulle vara spännande att höra om vad du tyckta om den isf.

Önskar dig varmt lycka till imorgon. Kommer att tänka på dig och hoppas på det bästa för dig.

2013-05-05 @ 16:22:07
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Caroline Jansson

Hej Lindis!
Fina bilder vännen! Hoppas vi kan ses snart.
Vilken väska var det du ville ha på bordet? jag gjort i helgen. Finns den kvar kan jag fixa den åt dig i veckan som kommer.
Tänkte på angånde jobba har sett alla platsannonser i Södra roslagen denna vecka. Kanske finns nåt där. Tänker på dig ! ha det bäst. kramar



2013-05-05 @ 16:46:56
Maria

Vilken tooppenvecka ni ser ut att ha haft, så härligt :) Hoppas du får ett arbete snart, tycker du ska jobba med att hjälpa andra att gå ner i vikt, du om någon vet ju hur det är, håller tummarna för dig :)

2013-05-05 @ 20:00:46
Anonym

vad är det du har på fötterna? på stranden :)

2013-05-05 @ 20:32:08
Eleonor

Åh mycket fina bilder, ser ut att vara ett fint ställe. Jag blir sugen på att åka dit själv också! Du får berätta sen hur det gick på bedömningen, jag har äntligen fått en tid för min mage. Jag ska dit på tisdag om en vecka!! Åh jag hoppas verkligen att de säger nått bra

2013-05-05 @ 20:59:48
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
Eleonor

Jag undrar också vad det är du har på fötterna, det ser jätteskojigt ut :D Men jag antar att det är för att inte skada fötterna eller nåt?

2013-05-05 @ 21:00:38
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
SusLotus

Underbara bilder och du ser så härligt glad ut!
:)

2013-05-06 @ 02:31:56
URL: http://lotushealthdiary.blogspot.com
A

Vilka härliga bilder!
Stor kram till dig

2013-05-06 @ 19:19:11
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Eline

Oj, det var ju inte direkt hälsosam mat de serverade. Snabba kolhydrater, jordgubbsmarmelad i liten plastförpackning och vitt bröd?! Har varit sugen på att åka men inte efter att ha sett det.

2013-05-07 @ 08:36:31
Sofia

Hej!
Va himla fin du är!
Va kommer din röda klänning ifrån?
Kram

2013-05-07 @ 10:34:18
Angelica - Gravid ♥

Skönt med semester :D Och maten ser otroligt gott ut :D

2013-05-07 @ 12:03:28
URL: http://www.mammatvatusentretton.blogg.se
Maria

Läste att hon har leggings på sig för att huden på låren inte ska vara ivägen, eftersom inte huden dragit ihop sig så mkt efter viktnedgången.

2013-05-07 @ 22:08:02
C

Härliga bilder! Inte ett dugg avis.... för jag åker till Grekland om ca 2 veckor ;-)

Hoppas det går bra hos läkaren - håller tummarna!

Kram kram ♥

2013-05-08 @ 20:05:20
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Anonym

Kan du inte berätta lite om hur de går till under en sådan bedömning och vad de är de bedömer

2013-05-09 @ 21:21:12
Line

Helt sykt! Bra jobba med treningen din, du er flink. Men jeg lurer på en ting ... Hvordan klarte du det? Hvordan trente du? Hvor mye klokken trente du ? Trente du hverdag? Eller???

2013-05-10 @ 23:04:43
Marris

Du är verkligen en stor förebild för mig, och din metod fungerar - även på mig! En fråga, den röda klänningen på bilderna....var har du fyndat den..? Den var grymt fin, ja och du var såklart grymt fin i den =)

2013-05-11 @ 12:44:19
URL: http://www.electraqueen.blogg.se
Lina

Jösses va duktig du är! och så himla fin!! och underbar sångröst. ja, en riktig pangbrud som jag tror att många av oss önskar att vi var lite mer lik! en stor STOR eloge till dig. man kan verkligen se på bilderna att du är super lycklig nu. ser ut som en helt annan tjej även i blicken! du är en stor förebild för många, inklusive mig. Stort lycka till med allt! <3

2013-05-12 @ 21:24:17
Eleonor

Jag fick ett besked om bukplastik idag, det var väl både jobbigt och lättande på något sätt. Det slutade med att jag får välja i princip, även om jag inte egentligen har något val. Jag kan FÅ en bukplastik, men rådet är att jag ska vänta tills efter jag är klar med barnafödandet. :(

2013-05-14 @ 19:54:31
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
Dette

Ha ha ha vad komiskt... Funderade länge på vad det var för "konstiga" strumpor du hade på dig... Tills jag insåg att det inte var strumpor utan att det istället var några "tights" som du hade och som slutade på vaden... Ha ha ha... ;)

2013-05-15 @ 22:26:32
URL: http://dette.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0