Piffa till mig

Idag börjar jag dagen med att tona håret. Det känns som om att det är dags att få lite liv i håret nu. Egentligen har jag mörkbrunt hår, men när jag var gravid -sommaren 2011 så fick jag för mig att jag skulle bleka det undre håret. Nu har det förvisso växt en helt del sedan dess men det nedre håret är fortfarande ljusare än resten och trots att jag i somras, gjorde en mörkbrun toning i håret, så har det ljusare brutit igenom igen. Resultatet av det är att jag har min hårfärg upptill och så det det ljusare ut nedtill. Det hade kunnat vara fint, men jag kan inte riktigt känna att det är min färg. Så nu åker det i en svart toning. Det är allra oftast svart jag sätter i håret när jag fixar det.
 
Ny kropp, ny frisyr (det fixade jag innan fotograferingen för Aftonbladet) och ny färg. Det är roligt att äntligen kunna piffa till mig själv och känna mig fin. Det gjorde jag aldrig tidigare, för hjur mycket jag än försökte göra mig fin -så kändes det aldrig som om jag verkligen var fin. Under min viktresas gång har jag dock lärt mig att tycka om -ja till och med älska mig själv. Det är en fantastisk känsla och jag önskar er alla att också få känna så. Heja allihop, Nu kör vi!
 
 


Kommentarer
Lena

Tar du före och efterbilder och lägger ut sen?

Svar: Absolut, jag har laggt upp =D
Linda

2013-01-04 @ 11:01:07
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Chrissan

Svart är så snyggt! Det kör jag med.:)

Svar: TAck! Ja men det är en bra färg tycker jag =D
Linda

2013-01-04 @ 16:03:05
URL: http://fv40.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0