Oväntat sjukhusbesök

Idag har det varit tomt på inlägg under dagen, jag vet -men vi blev tvungna att hasta in till Astrid Lindgrens barnakut med Leo. Jag satt här inne och kollade en sak och skulle precis gå och göra lunch. Då hittar jag Leo sittandes med batterier och småsaker runt sig, som mellankillen tydligen hade ned från hyllan under den minuten som jag inte var där. Hönsmamma som jag kan vara så började jag fundera på om det kanske varit fler batterier på golvet än det som låg där och Oliver sa att det var tre stycken, men jag hittade bara ett. Jag fröstod att Oliver inte egentligen hade riktig koll men det gjorde mig ändå nervös. Jag förstod också att jag borde märkt något om Leo fått i sig ett batteri -men hellre än att chansa och riskera att han nu hade ett batteri i magen så åkte jag in för en koll. Så klart var det inget, men hela dagen gick så klart åt. Jag är väldigt slut i magen nu kan jag säga. Jag har fått skjuta på vagn i snömodd och har fått bära Leo. Jag som ännu egentligen inte får bära mer än max ett kg per arm och inte får anstränga magmusklerna något extra. Det märls på min ork att jag inte är helt återställd ännu.
Men huvudsaken var ändå så klart att Leo inte hade något batteri i magen.
 
Jag håller på att bli sjuk tror jag. Helt slut, ont i huvudet och så har jag en sådan där knasig känsla i kroppen. Förstår ni hur jag menar?. Ja vi får väl se om det är något som bryter ut. Den här veckan och nästa vecka är jag hemma från jobbet i alla fall, med sjukskrivning för magen -så jag har tid på mig att bli frisk
 
Dagens. Lite mer avslappnad looke
 
Leos looke var inte för att han var avslappnad utan eftersom han fick tag på min mascara och smakade på den
 
Leo lekte på sjukhuset
 
Fika för oss alla 4 efter vi varit på sjukhuset
 






 


Kommentarer
Lena

Vad jobbar du med?

Svar: Jag är kundansvarig på Nordic Business Institute
Linda

2013-01-09 @ 07:49:18
URL: http://lenaslilla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0