Fnittrigt i kassan

Idag pratade jag länge i telefon med en väninna till mig som är sjuksköterska. Vi pratade om min mage, hur magen fungerar. Jag nämnde också att jag gått upp två kg i vikt. Hon sa att jag inte skulle tänka på det där eftersom det med största sannolikhet var problem med tarmarna bara och att det troligtvis kommer att ge sig. Jag hoppas hon har rätt.
 
Jag var nere och handlade lite mat och fredagsmys, jag skulle då också gå förbi systemet eftersom vi imorgon ska ha hem folk och senare på kvällen ska ut och sjunga karaoke. Det var lite lustigt för när jag skulle gå så tog jag Tomas plånbok då han hade kortet laddat och eftersom jag inte orkade föra över pengar till mitt konto så kändes det enklast. Hur som haver så fick jag inte handla på systemet eftersom jag inte hade ID med mig och därför fick jag stå där lite fnittrigt i kassan och säga att jag skulle gå hem och hämta det och så sa jag att jag tackade för det eftersom jag faktiskt är 31. Det gjorde min fredag -på ett trevligt sätt.
 
Nu har jag också precis avslutat 65 minuter i väldigt högt tempo på crosstrainern. Jag har troligtvis bränt bort ganska bra med kalorier. Nu dyker vi in i fredagsmyset med godis, chips och glass tills kinamiddagen säger att det inte finns plats att fylla på mer. Varför jag tränade innan? Ja varför inte
 


Kommentarer
Jess

Hehe det har jag oxå råkat ut me det värsta att det var på Ica ochbjag skulle ha folköl hahahahaha fast hon i kassan var typ 17 år själv.

Ses i morrn då :) kram

Svar: Haha ja ibland blir det lite tokigt nere på ica. Du får ta åt dig du också fina!Tacl för senast! Kramar
Linda

2013-01-25 @ 23:07:43
URL: http://jessansvardag.blogg.se
Eleonor

Skönt med träning! Du skriver mycket förnuftigt, det är kul att läsa om hur du tänker. :)

Svar: Tack snälla rara du! Vad glad jag blir!
Linda

2013-01-26 @ 10:14:31
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0