Deppig!

Usch vad deppig jag känner mig nu. Jag skulle ta ett foto på Leo (jag är fotofantast och fotar stup i kvarten) med min telefon (jag brukar oftast använda den eftersom det underlättar uppläggning på nätet, plus att kameran jag fick i juklapp är en billighets så den tar tyvärr inte så bra bilder.. Tomas har sagt att han ångrar att han köpte den för han borde köpt nåt annat som extrajulklapp än en crappig kamera. Alltså enligt honom). För en timme sedan tog jag ett kort på allt julpynt jag plockade bort och då var dte inget konstigt men nu helt plötsligt är kameran sönder. Jag har startat om och stängt av. Grejat med alla inställningar och allt. Så telefonen ska in på lagning enligt telenor. Bilden är alldelles randig och dimmig. Nej nu är jag riktigt ledsen. Jag har bara haft telefonen i 3 månader också så det är ännu mer nedslående kan jag säga. Han sa att om det går på garantin och de kan laga det så gör dem det så klart. Går det på garantin och de inte kan laga så får jag en ny. Går det inte på garantin (men det borde det väl?!) så måste jag betala för lagning eller en ny..
 
/Deppig Linda
 


Kommentarer
camilla

styrkekram till dig!

Svar: tack snälla du för det!
Linda

2013-01-05 @ 16:24:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0