Spännande på G!

Imorgon bitti har jag ett mycket spännande möte inne i Stockholm. Jag ska få träffa ett gäng människor inom hälsobranschen bland annat och jag ska åka dit tillsammans med Mikael Milestad, en av grundarna för toppform.se det är en stor ära att få följa med och det ska bli väldigt spännande att se va detta kan resultera i. Jag lovar att berätta mer imorgon när jag kommit hem. Fram tills dess rekommenderar jag er varmt att gå in på toppform.se och läsa mer om dem. De finns också på facebook där ni kan gilla och få mer information.
 
Nu är det dags för mig att samla kraft inför morgondagens möte. Det är lika bra att vara pigg, fräsh och utvilad
 
 
  
 


Kommentarer
Josefine

Hej! Jag kom i kontakt med din blogg och läser den nu regelbundet. Jag är 19 år och på julafton vägde jag 90 kilo, i dag har jag precis passerat 80 sträcket och väger nu 79 kg. Du inspirerar mig och peppar mig, jag är jätteglad att jag hittade din blogg.

Svar: tack snälla du och GRATTIS själv till din minskning!!
Linda

2013-02-18 @ 23:41:45
Kaffehörnan

Lycka till

2013-02-19 @ 01:11:22
URL: http://www.kaffehornan.se
Ida

Låter trevligt!
Lycka till på mötet.

Svar: tack snälla!
Linda

2013-02-19 @ 10:51:22
URL: http://vintersaga.blogg.se/
jessica

Har blivit stalker på din blogg men jag älskar den! Kollar varje dag vad du skriver och hoppas det du ska göra med Toppform genererar i att du kommer ut i media och skapar dig "ett namn" för du skulle kunna åka runt och hålla föredrag och motivera/inspirera genom dina kloka tankar och din historik.
Ok, nu låter jag sådär läskig igen som en riktig stalker men jag hoppas du förstår mig.
För övrigt undrar jag en sak, jag har ju inte läst din blogg från början och undrar när du fick ok från din kirurg att börja träna? Förutom promenader? Det är fyra v sen min op och jag fick ju en blödning så jag skulle lägga till 2 veckor i läkprocess och träning etc men när är det normalt set ok att börja? Får så luddiga direktiv så jag tänkte kolla hur du gjorde. Magträning borde väl vara ok eftersom jag inte sydde men löpträning? 3månader? Nog med frågor och du behöver inte svara. Lycka till med mötet!!! /Jess

Svar: Hej! Ingen fara alls jag blir bara glad om du läser och ställer frågor =) Efter operatioen så fick jag börja träna igen när det gått en månad =) För dig vet jag inte så jag skulle rekommendera att du talar med kirurgen för säkerhetsskull! Normalt borde vara runt månaden om man gör operationen jag gjorde i alla fall =)
Linda

2013-02-19 @ 12:33:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0