VIKTIG INFORMATION

Hej allihop!
Många frågar hur jag tänker kring min viktminskning, om det börjar bli klart eller om jag vill gå ned mer. Därför tänkte jag att det kan vara värt att upprepa detta =) ; Jag är HELT klar med min viktminskning sedan några månader! Jag är väldigt nöjd med hur det gått och jag vill inte gå ned ett endaste gram till. Jag har varit viktstabil i några månader nu och arbetar endast med musklerna. Jag äter nu i nivå med hur man normalt gör. Jag kommer dock att FORTSÄTTA som vanligt att ge er alla mina bästa tips på kalorisnåla matalternativ, stötta, ge er råd och tips, coacha och hjälpa er med era mål. Ni är precis lika välkomna att fråga som ni alltid har varit.

Min blogg kommer att fortsätta som den gjort och jag kommer även där att fortsätta uppdatera er hur det går med min kost, träning, vikthållning, hur det går för Tomas, nyheter, matråd, smaltips och ytterligare coaching och stöd.
Snart kommer jag också att ta det steget längre och börja med föreläsningar, grupper, möten och stöd genom mitt eget företag inom detta. Det finns även andra riktigt spännande planer i rullorna och jag lovar att uppdatera er så fort jag kan!

 

 

 



Kommentarer
Lisse

Hej! Tänker du kalorier nu med? Hur mycket kalorier äter du nu per dag ungefär?
Låter spännande med föreläsningar, det skulle jag vilja gå på. Säg till om du är i Västmanlan någong gång då.
Kram

2013-08-15 @ 20:44:43
Marie

Du skulle kanske snarare skulle gå upp några kg istället för ner! Du är tunn och kanske skulle huden stramas åt något om du lade på dig lite! På vissa bilder ser du nästan ut åt det anorektiska hållet.

2013-08-15 @ 21:25:01
Amanda

Alltså, hur håller du motivationen uppe hela vägen? Den finns alltid där i början men sen liksom tynar det.. Jag har m'ärkt att jag har väldigt lätt för att bli arg, tror du att man kan vända det till sin fördel i träningen än att det ska va negativt i livet?

2013-08-15 @ 23:16:18
Annica Lundgren

Hej vill bara säga att du ser inte anorektig ut du har sjukt snygg kropp. Blev lite förvånad när jag läser anorektisk ut....har börjat följa din blogg efter en massa delningar på Fejjan och kommer att fortsätta följa den.... keep up the good work
kram Annica

2013-08-16 @ 06:18:18
URL: http://67till57.blogspot.com
Marie

Annica: Det du skriver är bara det sorgliga beviset på att man måste vara på gränsen till underviktig för att anses snygg enligt många speciellt tjejer! Jag blir ledsen... Jag har själv erfarenhet av ätstörning. Det jag menar är att några kg kanske inte skulle skada men tyvärr är det vi kvinnor som skapar smalhetshetsen och kravet på att vara väldigt mager. Tragiskt.
Linda, du har gjort ett jättebra jobb med en så stor viktminskning för kraftigt överviktig är det ju livsfarligt att vara, men du kanske förstår vad jag menar med mitt inlägg. Har man en superpress på sig att man absolut INTE får lägga på sig ett gram då blir det jobbigt! Man kan vara fin ändå! Lycka till!

2013-08-16 @ 15:35:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0