Det är HELT otroligt

Jag känner mig helt stum. Jag har inga ord som en räcker till för att beskriva den känsla av tacksamhet och glädje som jag har i kroppen. Jag hade aldrig kunnat drömma om att folk skulle vilja hjälpa mig som de gör och har gjort och jag känner mig mer än rörd och varje gång jag öppnar facebook får jag sitta och gråta glädjetårar igen. Ni är alldeles för fina! 
 
Igår hände också något fantastiskt och jag har blivit ombedd att dela detta med er för att fler ska kunna få möjligheten att ta del av det. Jag öppnade facebook och möts av detta (översta bilden) och höll på att bokstavligen trilla ihop i en hög. Jag skakade som ett asplöv och hade inte ett ord. Jag försökte beskriva mitt tack, men det fanns inga ord som täckte och räckte. Idag på morgonen när jag vaknade så hade samma underbara Natalie gjort ytterligare ett inlägg (bilden nedan). Hon bad mig att dela detta med er, via min blogg, så att fler skulle kunna gå in på hennes sida och eventuellt vara med, eller vilja titta vidare på dess fodral. Hennes facebook hittar ni HÄR 
 
Natalie är även med i gruppen som underbara Angelina startade för min skull (<3 <3 och åter igen understryker jag att jag faktiskt INTE ENS KÄNNER dessa fantastiska människor på riktigt, utan de har kommit på detta helt utifrån sin godhet) och även där bad de mig att dela länken till den gruppen med er. Även när Angelina berättade att hon startat denna grupp så höll jag på att trilla ihop i en hög och jag bara grät av lycka hela kvällen och hade inga ord som räckte till för att tacka
 
Gruppen hittar ni HÄR
 
Jag önskar och hoppas att jag kan göra något för alla ER, för att återgälda er för eran fantastiska kärlek till mig. TACK -jag vet att ordet inte räcker, men mitt djupaste TACK!
 
 
 
 


Kommentarer
Jessica

Jag måste berömma dig, ett fantasktiskt jobb! Jag hoppas verkligen att du kan operera dig och sedan kunna njuta fullt ut av livet och din kropp! ;D Kramar

2013-08-09 @ 11:42:23
Jessica

Ps. Om du är intresserad så kan jag göra en ny bloggdesign åt dig (gratis såklart).. maila om du är intresserad! :)

2013-08-09 @ 11:43:49
Jasmine

Du är verkligen grym! Måste bara få säga det

2013-08-09 @ 12:29:45
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/
Hanna

Hej!
Jag måste säga att din blogg är oerhört inspirerande. Jag väger just nu 117,5 kg. Som mest har det varit 120 kg. Drömmål: 60 kg. Jag rör mycket på mig, promenerar och är inte rädd att ta trappan. I mitt fall är det nog maten och framför allt, sötsuget, som sätter käppar i hjulet. Jag har med mild förväntan prövat på dieter och träningstips men slutat efter några dagar. Den här gången hoppas jag att orken hänger i hela vägen:) Jag ska följa den här bloggen och hämta kraft härifrån. Det är inte bara det att du lyckats som är så fantastiskt, det är din positiva energi som uppmuntrar mig att vilja.

2013-08-09 @ 15:36:00
manda

Du gav mig insperation, jag ser kanske inte överviktig ut men för två år sen träffa jag mannen i mitt liv. Vägde 62 kilo men i dagens läge ca80. Jag mådde dåligt innan jag hittade dig! Tusen tack för all hjälp! Kram

2013-08-09 @ 17:30:02
Nadja Fadjukov

Tack för att du finns!! utan dig hade jag inte varit glad eller känt mig nyttig. jag har länge varit överviktig tills din artikel i aftonbladet, det blev äntligen vändningen... tusen tack att du delade din historia har jag gått ner 2kg mina första 2 kg sen evigheter 103kg till 101kg du ändrade mitt liv!!!!! jag ville bara tacka dig för det

2013-08-09 @ 19:36:48
URL: http://byesky841.blogspot.com
Ellinor

Hej Linda. Jag donerade precis 100 kronor. Donerar mer när jag får mitt studiemedel. Tack för att den inspiration som du ger oss :)

2013-08-09 @ 22:52:09
Emelie- Vägen mot 65 kg

Härligt, hoppas det kommer in mycket pengar :) Du är verkligen värd de där operationerna. Kram!

2013-08-10 @ 14:45:10
URL: http://mot65kg.wordpress.com
Linda

Hej Linda. Jag har läst din blogg från början till slut och jag är grymt imponerad och gläds åt din framgång. Grattis! Som så många andra har du inspirerat mig att ta tag i mina viktproblem. Det känns inte längre oöverstigligt. TACK och kram. Mvh Linda

2013-08-11 @ 14:49:01
linnea nylander

hej vill du skicka lite recept till mig (men bara om du vill) på bra luncher och bra middagar som du brukar äta? men ta den tid du behöver. du kan skicka det till min facebook eller min blogg. tack för din inspiration. den hjälper mig så otroligt mycket kramar

2013-08-12 @ 10:14:04
URL: http://firestars.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0