Åkt på ett ordentligt ödem

Jag har inte skrivit på några dagar, för jag har åkt på ett jätteödem i kroppen och har varit in och ut på sjukhuset för provtagningar och kontroller. Framför allt så mår jag väldigt dåligt. De har nu gått in på att ta ordentliga tester på njurarna och idag gjordes ett EKG. Alla prover som hittills tagits har visat på jättefina svar, så just nu är jag diagnos okänd. Detta har inget med viktminskningen att göra så att ni vet.
Jag var och vägde mig på en våg som visade att jag på några dagar hade ökat vätskan i kroppen med hela 5,7 kilo. Det är inte lite att samla i kroppen. Jag har som sagt inte alls mått bra de senaste dagarna, vilket är förklaringen till att jag inte varit så flitig framför datorn.
 
Glöm inte bort att ni även kan följa mig på facebook. Ni hittar min vanilga facebook HÄR och min officiella för Goingsmaller HÄR.
 
Och imorgon ska jag att uppdatera er om Tomas viktminskning för veckan igen. Jag har fått en del frågor om när jag uppdaterar för honom, eftersom ni är spända på hur det går. Svaret är att han väger sig varje fredag och jag har därför berättat om hans vikt på fredagen eller lördagen.
 
TACK för alla underbara mail ni skickar till mig. Jag ser dem och de väremer extremt mycket. Jag hinner inte svara på dem då de kommer in eftersom jag har så extremt många mail som är obesvarade. Jag försöker att svara på dem i turordning så gott det går.
 
 


Kommentarer
Ninna

OJ! Har det någon koppling till dina gallproblem tro? Har just funderat om något hänt eftersom du verkar vara flitig med inläggen. Krya på dig!

2013-08-22 @ 20:03:16
Berit

Strunta i blogg o FB och vila . Koncentrera dig att bli frisk, vi förstår att du inte orkar. Var rädd om dig och krya på dig nu ! Kram

2013-08-22 @ 20:42:06
Mia

Fyy va jobbigt :( Alltid trist att må så dåligt och inte få reda på orsak. Hoppas verkligen dom kommer fram till va som är på tok snarast! Kryakram

2013-08-22 @ 22:06:17
Ellinor

Hoppas verkligen att du blir bättre snart. Kramar

2013-08-22 @ 22:27:52
URL: http://dansaikonfetti.blogg.se
martina

stor kram och hoppas du kryar på dig

2013-08-22 @ 22:49:38
URL: http://beautywolf.blogg.se
Cookie

Samma sak har hänt mig jag har alltid vägt mellan 50-60kg har haft ett jävla bra BMI kunnde äta en hel påse chips och gick inte upp ett hg men nu har jag fått ödem väger nästan 90kg och dem vet inte vad som är orsaken jag har varit på flertals undersökningar osv men allt visar jättebra värden nu senast var jag på blod lapp och fyllde 20st rör med blod och kissade i en dunk som ochså ska på lapp har jag tur har dem hittat orsaken och jag kan sen bli frisk och gå ner i vikt!

2013-12-04 @ 02:35:08
URL: http://Cookielicious.blogg.se
get more info

go here for the top best led flashlights available



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0