Tiden, Portugal och GLÖM EJ

Tiden går  förbi ganska snabbt nu för tiden tycker jag. Ena sekunde tycker jag att jag har all tid i världen och planerar för det ena och det andra (däribland bloggande) och andra sekunden har tiden runnit förbi och det har varit fullt upp med så mycket att jag inte hunnit sitta vid datorn en minut under dagen. Jag skulle vilja ha en surfplatta kan jag säga, det skulle klart förändra mitt bloggläge och göra det enklare för mig att blogga precis när jag faktiskt vill.
 
Imorgon reser jag och Tomas till Portugal. I sju dagar kommer vi att vara tillsammans med Wellness i Monte Gordo och träna, äta god mat och njuta. Det känns underbart skönt att få komma bort och riktigt ta hand om sig på bästa sätt. 
 
Ett exempel på veckans schema ser ut så här

LÖRDAG
ca 20.30 Ankomst till hotellet, incheckning
21.00 Middag

SÖNDAG
07.00 Yoga
07.30 Morgonjogg/stavgång
08.15 Styrka, rörlighet 30 min
10.00 Välkomstmöte i konferensrummet
11.30 Box/styrka
11.30 Crossfit solid
11.30 Afro
15.00 Crossfys
15.00 Cirkelgym
15.00 Disco
16.30 Löpning, grundläggande löpteknik + distans
16.30 Introduktion stavgång
20.30 Föreläsning:Paolo Roberto

Alla träningspassen och föreläsningarna är frivilliga så om man känner att man hellre vill vara i spaavdelningen, ute på byn, på stranden, utflykt eller egen aktivitet går också detta bra. Jag längtar verkligen efter alla hälsomöjligheter men franför allt också efter värmen och solen.

 

Min vikt står på 55 som den ska, jag håller den och det känns bra. Vågen använder jag inte längre varje dag vilket känns skönt faktiskt. Jag kollar min vikt en eller ett par gånger i veckan, men inte längre varje dag som tidigare. Jag tror det är en viktig del i processen, att lyckas slita sig.

Jag kommer senare idag att skriva ett mail med lite bra gottetips till er, som är fantastiska under viktminskning, men också ren njutning för den som vill hålla vikten eller bara leva riktigt gott -och nyttigt

OCH GLÖM NU INTE TÄVLIGEN SOM AVSLUTAS KLOCKAN 12. I EFTERMIDDAG TALAR JAG OM VEM SOM VUNNIT BIKININ



Kommentarer
Pernilla

Jag önskar er en fantastisk resa! Hoppas ni får en underbar vecka med mycket sol och härlig träning! Många kramar till dig <3

2013-04-19 @ 10:52:16
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Rundamamman

Hoppas du får en trevlig resa! Kul att ha hittat hit, inspirerande med alla bilder. Är själv mitt uppe i min viktresa, gått från maxvikt som höggravid på 140 och ligger numera på 110, lång bit kvar, men jag är iaf igång! :)

2013-04-19 @ 12:18:37
URL: http://rundamamman.blogg.se
Jess

Njuuuut av resan , åh vill oxå träna och sola! Glad för din skull , njut varje sekund lova de puss

A

Åh, så härligt ni kommer att ha!
Jag älskar Portugal. Det är mitt andra hem.
Stor kram

2013-04-19 @ 17:29:48
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Caroline Jansson

ha en trevlig resa nu söta och goa Linda och din make Tomas det är ni värda. Njut också av det fina vädret. Så får vi höras när ni har kommit hem igen. kramar tänker på dig :)

2013-04-19 @ 19:19:59
C

Avundsjuk! Portugal har alltid varit mitt drömresemål.... Är säker på att ni kommer få det underbart!!!
Ja, jag har ju också en resa att se fram emot, Grekland om 4,5 vecka ;-)

Kram på dig o ha det kanon! ♥

2013-04-19 @ 20:56:33
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Sofia

Hej Linda! Ville bara säga att jag är så glad att jag hittade din blogg! Du har gett mig hopp och motivation!
Tack:)
Du är fantastisk!
Kram sofia

2013-04-19 @ 21:28:41
Veronica

Ha det guld snygging!! Ta hand om varann!! <3

2013-04-20 @ 07:11:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0