Mina mått för september

Det har nu gått en månad sedan jag senast tog mina mått och det är nu dags att visa er hur det ser ut. Igår snabbmätte jag vissa delar medan jag surade och tyckte det var dåligt och idag insåg jag att jag liksom för min negativitet angående vikten, måste skämmas över även detta. Jag vet inte riktigt hur jag kunde bete mig så illa angående mått och vikt och hoppas ni mottar min ursäkt
 
 
Sedan ser jag att det blev något fel när jag skulle skriva måttförändringen för vaden nedan vilket var -2
 


Kommentarer
Pernilla

Massa minus ju! Det har ju åtminstone hänt mycket rent måttmässigt även om det har stått lite stilla på vågen! Heja dig! :)

Svar: Tack! Ja det är ju det som är grejen jag tror man är dum som stirrar på vågen och inte måtten. Dumt gjort av mig. Har bett om ursäkt för jag tycker själv jag betedde mig illa när jag tänkte på det. Ska bli spännande med dina jeans här om en vecka! =D
Linda

2012-09-24 @ 11:04:09
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0