Men vad är det för sjukdom egentligen?

Jag vet inte riktigt hur jag lyckats med det här men jag är nog ännu mer snuvig, snorig, täppt, hostig och nysig idag än igår. Däremot mår jag alldeles prima (underligt?) Så för mig känns det just nu som om näsan och emellanåt lungorna, inte tillhör resten av kroppen. Ja jag antar att jag får bita ihop. Jag håller dock tummarna för att jag kan träna på måndag i alla fall, eftersom jag redan missat de två första passen av dansgympan.
 
Idag är det regnoväder, så jag kan inte ta någon promenad, trots att jag fått veta att lättare powerwalks och lättare konditionsträning kan man göra trots att man är förkyld om man inte har feber eller ont i halsen (obs, det var väldigt viktigt att man kände efter så det känns bra i kroppen och det var inte frågan om att man skulle köra på tungt). Jag får se om jag vågar ta ett lättare pass på min crosstraner i helgen, eller om jag avvaktar tills måndag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0