Många bollar i luften

Jag går verkligen som i en dimma. De senaste dagarna har jag varit så himla trött. Så fort jag tittar på datorn känns det som om jag ska somna. Jag har med nöd orkat skicka iväg några blogginlägg, men inte så mycket mer än så. Jag tror jag går och lägger mig på tok för sent (ja och lördagen ska vi så klart inte räkna med för då kom jag i säng klockan 4 och hade dessutom druckit lite också, dock inte på något sett för full). Nej jag tror helt enkelt att det får lov att bli lite skärpning på mig vad gäller min sömn nu. Min kväll är i alla fall helt spikad nu och det jag ska göra är att läsa alla era bloggar ordentligt. Jag hatar när det går två dagar och jag inte hunnit med, jag känner mig verkligen efter då när jag börjar kommentera till er på något ni sa i lördags kväll. Jag hoppas ni inte tycker att jag är lite knasig som ibland har gjort så.
 
Nu svävade jag dock ut lite från ämnet här, i dimma var det. Ja visst sova för lite har nog sin del i det hela, men den största orsaken är nog att jag inte alls mår bra. I lördags kände jag att något eventuellt var på gång, men gick sedan iväg i alla fall (men jag ville passa på för en av de jag var ute med kommer flytta och det här var vår sista chans troligtvis). Det resulterade så klart i att jag mådde mycket sämre igår när jag vakanade (och nu pratar vi alltså inte bakis för jag var inte full på det sättet) och även om det inte brutit ut något ordentligt på mig så ligger det i kroppen och gör att jag känner mig både extremt trött, men också riktigt hängig.
Så nu har jag inte tränat något sedan i fredags kväll, vilket ni vet om ni följer mig -känns extremt jobbigt. Jag hatar verkligen att inte kunna träna, för tro mig -jag älskar verkligen att träna nu. Jag älskar min crosstrainer också.
 
Förövrigt har jag upptäckt att jag är hopplös också. Jag har för många bollar i luften samtidigt. Just nu och under den senaste halvtimmen har jag försökt att blogga, vara på facebook, läsa och kommentera i en blogg samt ta tempen på och natta Marcus. Inte undra på att det tar så lång tid för mig att skriva klart mitt inlägg
 
Och nu är det dags för en ny före och nubild
 
Juni 2011. Gravid med Leo och 115 kg tung
 
Nu i augusti. Jag vägde nog 79-80 på den här bilden
 
Jag ska ta bra bilder sen som man ser kroppen på så att säga, men det är först när jag nått 75 kg vilket är om 3,4 kg. 
 


Kommentarer
Annika

Så stor skillnad! Duktiga du!

Svar: TAck så jättemycket!
Linda

2012-09-03 @ 22:37:08
URL: http://Snartfyrtioochkomigang.blogg.se
Minendie

Jag vet vad du menar med att ligga efter i bloggarna. Jag brukar ändå försöka läsa inläggen i rätt ordningen men då händer det att jag frågar om saker som sedan står i ett inlägg längre upp. Jaja, så får det vara :)

Du ser så himla glad och pigg ut på bilderna, ett riktigt energiknippe.

Svar: Haha jag är likadan. Men jag har blivit bättre på att scrolla igenom för att undvika att jag just tabbar mig och gör så. Har slutat kvällen här nu i din blogg. Är dock inte riktigt klar med det jag ska läsa igen så jag komer fortsätta där jag slutade imorgon. Och så måste jag så klart vara med di din jätteroliga och mysiga tävling också!! =D
Åh men tack så mycket! Vad glad jag blir av att höra det =D
Linda

2012-09-03 @ 23:22:46
URL: http://minendie.wordpress.com
Anna

Jag är precis likadan just nu. Samtidigt som jag läste ditt inlägg har jag skrivit en uppgift i engelska, letat musik på Youtube och pratat med kollegor om elever... Ingen bra kombination!

Svar: Haha, men jag förstår dig till 100% Ibland har man så mycket man vilkl och måste göra samtidigt
Linda

2012-09-04 @ 08:34:24
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0