Lite eftertanke

Ja, nu har jag tränat min timme på crosstrainern. Det kändes motigt, men jag tror mest det är eftersom jag varit så nere idag pga vikten. Faktum är att allt jag kunde tänka på ett tag var om jag skulle tillåta mig en stor kebab idag eller inte. Men jag gjorde det inte. Däremot slog det bakut och jag åt inte alls bra idag. Yoghurten till frukost och sedan 3 nutrilettbars delat under dagen. Nu blir det strax yoghurt igen. Inte alls bra, jag vet men jag fick någon skum känsla av att jag var tvungen att bli striktare för att lyckas med det här (första gången jag bytt målen så, dessutom sista. Första gången med tanken också och även förhoppningsvis sista). Jag känner dock nu efter några timmar och en del eftertanke att jag kan inte tänka så. Jag har ju stått för sund -äta allt- minskning hela vägen, vilket har fungerat riktigt skitbra om jag ska säga det rent ut. Då kan jag ju inte plötsligt tro att jag måste varken bli striktare eller byta mål hit och dit. Dessutom är jag bara superhungrig och inte alls nöjd med något jag ätit idag. Så inget mer byta utan bara fortsätta som vanligt och gå tillbaka till den vanliga träningen nu när jag är frisk igen. Så ska det här säkert lösa sig. Och tar de några veckor så är det säkert bara en platå, men om jag bara håller ut så måste det ju lösa sig också, tror ni inte det?
 
Alla ni fina underbara där ute, tack för er pepp. Jag hoppas vekligen ni förstår vad ni betyder för mig <3
 


Kommentarer
Minendie

Klart det kommer lösa sig. Håll ut så kommer kroppen släppa ifrån sig mer vikt igen. Den kanske behöver landa lite i den vikt du har nu och återhämta sig från viktminskningen om du förstår var jag menar. Så fort den har kommit ifatt så kommer det fortsätta ner. Kram

Svar: Tack för din fina peppande kommentar! Jag tror du har rätt. Kramar <3
Linda

2012-09-23 @ 21:15:56
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0