Jag ska träna!

Om en timme (19.30) är det dags för mig att.................träna! *fanfar*. Ja, det betyder att jag nu är frisk nog att träna igen. Det tog hiskeliga 16 dagar (om jag tänker rätt nu. Det var i alla fall över 14 dagar) innan det kändes okay igen. Jag var så himla sugen igår och kände att jag nog hade klarat det, men med tanke på att det var dansgympan idag och jag har redan missat två gånger på grund av den där eländiga förkylningen, så väntade jag en dag extra för säkerhetsskull. Kära vänner, håll gärna tummarna nu för att jag är frisk-frisk-frisk, så att jag kan köra på med min varjedagträning igen. Jag har inte bara saknat den, utan kroppen skriker efter den också. Dessutom märks det på vågen att det inte finns något som hjälper mig att bränna kalorier för tillfället. Eller ja, tills nu ikväll. Det är bara en sak som är trist och det är att min syster är sjuk nu lagom tills jag blivit frisk (vi ska gå tillsammans) så jag får ta första passet själv. Jag tänker dock ta det ändå för jag orkar inte vänta längre.
 
I övrigt och för att prata om något helt annat, så ska jag nu sluta amma. Idag har jag troligtvis (om det inte blir för hjärtskärande) ammat sista gången och det innebär att jag under några dagar kommer gå runt med jätteboobs a'la smärta. Det innebär också för mig att det finns en risk att vågen inte kommer visa rätt. Jag kan nämligen väga mer än 500 gram mer när jag har eller inte har ammat. Jag hoppas dock detta ska rätta till sig tills på måndag och i annat fall så lär det väl märkas. Det är ju i vilket fall ingen "vikt" så det är ingete jag bryr mig om
 


Kommentarer
Minendie

Hoppas att du tycker danspasset är kul. Jag gillar dans som träning :)

Svar: TAck! Det var väldigt roligt jag är så nöjd!
Linda

2012-09-17 @ 19:45:52
URL: http://minendie.wordpress.com
Pernilla

JIPPIE! Hoppas det var precis så roligt som du önskar och jag håller tummarna för att du får hålla dig frisk framöver!

Svar: TACK! Det var så himla skitkul om jag ska vara ärlig. Jag längtar redan tills näösta vecka =D
Linda

2012-09-17 @ 22:41:38
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0