Jag mår inte bra

Jag tror jag måste ta och packa ned mig och fläsket i säng nu. Det gör ont i kroppen och det gör ont i halsen. Det finns ju dock fortfarande en chans att det är som Pernilla (<---länk) säger, att jag kanske bara är väldigt trött och jag tänkte hålla alla tummar för det och därav försöka somna lite tidigare idag. Mycket tråkigt dock för imorgon skulle jag passat på att träffa en väninna på dagen medan barnen är hos dagmamman och i skolan. Jag börjar ju snart arbeta igen efter mammaledigheten, så det kan vara bra att passa på nu. Dessutom börjar Leo bli så stor nu så han är i behov av lite mer liv än att bara se på hemmets väggar. I alla fall inte varje dag. Men känns det som det gör nu, imorgon när jag vaknar så blir det tyvärr inget med väninnan och jag får hålla mig hemma. På så vis hade det varit skönare om Oliver skulle varit hemma också, så kunde Leo bli lite road och så kunde jag slippa ut och åka massa vändor, utan bara ta det lugnt tills Marcus skulle hem från skolan. Nej säger jag, nu hoppas vi istället att det beror på trötthet och jag säger god natt för idag, så ses vi igen imorgon bitti, när det är dags för veckans vikt
 


Kommentarer
Jess

åh krya på dej, det sega förkylningar nu... kör lite mindre träning när du börjar efter du varit sjuk så kanske du slipper bakslag..
kram kryyyya , hoppas det släpper

Svar: Jag ska göra så nästa gång. Det var dumt av mig att träna i fredags, jag borde hållit mig någon dag extra. Hoppas jag kan träna något den här veckan! =O. Ses imorgon! Kram
Linda

2012-09-10 @ 05:37:49
URL: http://jessansvardag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0