Gårdagens träning, morgonpromenad och foton

God förmiddag. Jag kan börja med det glädjande beskedet att vällingen gjorde sitt jobb och jag fick sova i natt. Leo vaknade inte förrän vid 5 och då accepterade han faktiskt, efter kanske 5 minuter, att han skulle sova. Således mår jag mycket bättre. Ja om man borser från smärtan av amningsstoppet så klart, eftersom det gör mer ont idag än igår. Men det kan jag leva med. Hoppas inte det stockar sig bara, så jag kan fortsätta. Jag hoppas också mjölken försvinner så jag kan väga mig på måndag för nu går det inte.
 
GÅRDAGENS TRÄNING
65 minuter crosstrainer. sedan tog tröttheten och smärtan över. Jag hoppas det ska kännas bättre idag.
 
Och angående just träning så tänkte jag starta dagen idag med en moprgonpromenad efter att jag hade lämnat Marcus i skolan. Det är uppehåll och solen skiner så fint (dock blött överallt eftersom det regnat i natt). Så jag tänkte att vi skulle ta min vanliga Pw-runda jag och Oliver (och Leo men honom räknade jag inte eftersom han satt i vagnen. Men nja, jag vet inte riktigt om jag kan rekommendera er en morgonpromenad med en kille som endast är 4 år (Oliver fyller 4 den 13:e november). det tog sådan tid. Han orkade inte cykla, kom inte upp för kanterna, snubblade och tyckte det var jobbigt. Ja han var väldigt duktig ändå med tanke på  hur jobbigt han tyckte det var kan jag säga. Jag upptäckte i alla fall ganska snart på rundan att det inte skulle fungera, så vi fick vända hem.
 
Lite skillnad på dessa mätningar va? Den vänstra idag och den högra en annan gång när jag var ute på en Pw ensam. (jag vet inte hur man tar mobilskärmsfoton på min mobil så jag fotade av mobilen med min andra. Kass jag vet).
 
 klicka för större
 
Men det var en väldigt mysig promenad i alla fall och 200 kalorier är ju bättre än noll så helt onöjd är jag inte. Jag kommer dessutom att köra crosstrainern sedan också. Jag hade funderingar på gymmet men jag ska helt ärligt säga att jag inte vet om det går eftersom jag har så ont i brösten (jag hade som sagt svårt att stå på min cross igår pga smärtan)
 
Nu är det dags för mig att hänga lite tvätt. Sedan ska jag läsa bloggar, städa av, fixa lunch och gå på Marcus första utvecklingssamtal i skolan. Spännande
 


Kommentarer
Pernilla

Har du sprungit på den "högra rundan" eller? Annars har du gått jättejättejättesnabbt. För jag går snabbt, men skulle aldrig komma runt den sträckan på den tiden och definitivt inte 7 minuter/km :D Men bra jobbat i alla fall! :)

Svar: Nix inte sprungit. Men däremot så klämde jag i allt jag hade så svetten bara sprutade. Nu brukar det normalt inte gå riktigt så där fort, det var mer för att visa skillnaden på hur det kan gå och hur det gick idag. Men det där var ett tag sedan nu faktiskt. Jag går väldigt sällan på just pw eftersom tiden inte riktigt finns för oss att jag går iväg. I juni gick jag som mest då var det var och varannan dag
Linda

2012-09-27 @ 12:20:06
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Gentle Giant

Vilken bra ökning i tempo! Helt fantastiskt! Hoppas amningsstoppet gr bra så att du får må väl och allt fungerar! Ni ser ut att ha haft en fantastisk runda tillsammans, du och barnen! /GG

Svar: Ja, det var ju lite skillnad =P Det var dock ett tag sedan och jag har bara kört det tempot en gång men det lilla är ju också alltid nått =) Myset var bra i alla fall
Linda

2012-09-27 @ 15:22:30
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0