Gårdagens mat och träning

Eftersom det är många som undrar vad jag äter och tränar under dagarna så ska jag försöka att komma ihåg att lägga upp det här på bloggen, så ni får en ungefärlig bild av hur det ser ut. Eftersom jag inte orkade igår efter träningen, så är detta gårdagens mat och träning. 
 
Frukost
Alpro soyas vaniljyoghurt (soya yoghurt)
 
Lunch
Kycklinggryta med cocosmjölk (lätt), wokgrönsaker och ris
 
Middag
Kycklingtacos (stekt kyckling, rödlök, gurka, körsbärstomat, tacosås och färdig guaccamole i salladsblad) 
 
Kvällsmål
Nutrilettbar
 
Träning
Dailyworkout mage 7,5 min
Dailyworkout rumpa 7,5 min
Dailyworkout armar 7,5 min
Dailyworkout ben 7,5 min
Crosstrainer 60 minuter
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0