Fredagsfin

Snart kommer min svägerska och en annan släkting hit för att spela lite kort och ta det lugnt en stund. Sedan har jag tänkt mysa ned mig i soffan med en film och lite ostbågar. En härlig början på den här helgen tycker jag. Vad ska ni göra för något roligt i helgen?
 


Jag har gjort mig lite fredagsfin. Jag tycker det kan vara så härligt att göra i ordning mig lite smått ibland, inför att sitta tillsammans med Tomas och se film. Ibland kan det kännas extra mysigt. Inte för att jag på nått sätt är främmande för att mysa tillsammans i mjukisbyxor, men just på helgen är det kul. Sen måste jag erkänna att det här med att klä upp sig har blivit mysigare och mysigare ju mindre jag har blivit.





Kommentarer
EE

Vad fin du är!! Låter som ni kommer få en trevlig och mysig kväll :).. Jag får se lite vad jag ska göra i helgen. Om förkylningen ger med sig så ska jag nog åka hem en sväng till mina föräldrar :)

Svar: TACK! Ja det var väldigt trevligt och mysigt faktiskt =) Sen blev det lite film och gott =) Jag hoppas den gett med sig, ska in i bloggen och läsa sedan så dår får jag nog svar =)
Linda

2012-09-14 @ 21:00:29
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
Sofia

Du är så himla vacker! :-D Och vad smal nu har blivit i ansiktet, man ser riktigt alla fina drag!

Svar: Åh men Gud, tack så jättemycket!!
Linda

2012-09-14 @ 21:29:53
URL: http://sixinthemorning.blogg.se
Pernilla

Vilken fin klänning och så fint den sitter på dig! Ja, hela du är en fin (och tuff, hehe) brud i lyxförpackning :P

Håller för övrigt med dig om dina sista ord där - det är mycket roligare att klä upp sig ju mindre man blir. Det är roligt med kläder igen känner jag! Roligt att kunna känna sig fin. Det gjorde jag aldrig innan - fast plagget var fint kände jag mig bara som en stor gräddbulle i allt. Känns betydligt bättre nu :)

Hoppas ni får en trevlig kväll och att ostbågarna ska smaka :) Kram!

Svar: TAck underbara du =D!
Ja men visst är det så, precis som du säger -att det spelade ingen roll om plagget var fint för man kände sig som en debit i alla fall. Nej det är betydligt roligare nu =D

Tack det var mysigt! Kram <3
Linda

2012-09-14 @ 23:27:21
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Gentle Giant

Vad fin du är!!! Låter som en mysig början på helgen. Själv ska jag bara jobba och träna. Men, båda är nöjen. :)

Svar: Åh men tack så väldigt mycket! Ja det var en mysig kväll faktiskt. Jag förstår, skulle också tränat om jag hade kunnat! =D Kram
Linda

2012-09-15 @ 07:48:20
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Joline

Vilken fin klänning! Du ser riktigt fin ut! Hoppas ni hade en trevlig kväll!

Svar: Tack så jättemycket! Det var absolut mysigt =) Ostbågarna var dock inte så upphetsande som jag trodde innan =O
Linda

2012-09-15 @ 10:22:15
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
smulan

Snyggt!!
Hoppas kvällen blev bra:) Läste i kommentarerna att att ostbågarna inte var så upphetsande som du trodde. Det var dom inte för mig heller förra helgen. Ofta tror jag att nåt ska vara supergott, bara för att upptäcka att jag inte tycker det längre. Knasigt!

Svar: Tack så mycket! Nej alltså de var ju goda men inte alls så goda som förväntat. Jag tror jag åt bara ca hälften av påsen. Hällde upp typ 2 tredjedelar till mig men åt kanske bara hälften av det. Jaja, som det är ibland
Linda

2012-09-15 @ 17:28:57
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
C

Va´fin du är i klänningen! Passar dig verkligen ;-)

Känner igen känslan att man vill klä upp sig lite extra ibland numera. Är ju roligare när man KAN ha finare kläder och när man KÄNNER sig finare också ♥

Kram

Svar: TAck så mycket!!Ja det är ju så mycket roligare nu när det finns fina kläder att välja på. Inte för att stora kläder inte är fina men jag kände mig ofta som ett tält med klänningar och sånt på. Så är det ju inte nu =)

Kram
Linda

2012-09-16 @ 17:50:48
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0