Veckans viktminskning, vecka 21 (efter bebis) OBS VIKT FRÅN I MÅNDAGS!

Ja, nu har jag bestämt mig för hur jag ska göra med uppläggningen av veckans vikt. I måndags så talade jag förvisso om vad jag vägde, vilket var plus från veckan innan. Med anledning av det så började jag tvivla på mig och min förmåga. Således funderade jag på om jag skulle avvakta med veckans vägning ett tag (kanske två veckor i stöpet) eller byta till en annan dag i veckan som kändes bättre. Men nu har jag som sagt bestämt mig och det jag bestämt mig för är att sluta att tvivla på mig själv och bara köra vidare. De flesta når ju platåer förr eller senare och det är inget att göra nåt åt. Jag vet ju som dagt detta och har talat om det flera gånger med andra där ute när de tvivlat på sig själva och stått stilla i vikt. Det är bara ibland så svårt att leva så som man lär (som många av er säkert känner till). Så nu ger jag er veckans vikt (trots att ni redan fått den) och jag gör det så här så det blir officiellt som vanligt. Sedan kommer den igen som den brukar, varje måndag, oavsett hur det går
 
Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 60 kg
 
Nuvarande vikt: 74,9 kg
Veckans minus/plus: +0,3 kg
 
Total viktminskning: 55,1 kg
Viktminskning efter bebis: 37,1 kg
Kvar till målvikt: 14,9 kg
Måldatum: 1 juli 2013
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 30
Kvar till normalviktig enligt BMI: 5
Tappad BMI hittills: 22,1
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0