Repfoton från sliten Linda

God förmiddag. Det är en mycket trött och sliten Linda som skriver ett inlägg lite snabbt här idag. Hade jag inte haft möjlighet att arbeta hemma så hade jag behövt vara sjukskriven idag. Tack och lov så går det ju så jag slipper tappa mina timmar. Jag mår däremot inte bra i alla fall vilket är rent fruktansvärt nu när premiären av club 96 faktiskt är imorgon. Jag tror att anledningen till att det kommer nu är för att man går runt och spänner sig och stressar. Som jag nämnde så har hela den här veckan handlat om endast sova, äta, jobba och repa. Det är extremt roligt, jag älskar det, men trött är jag ändå. Ja snart är intensivtiden förbi och vi får äntligen komma igång och visa upp oss för le publicum. Nu ska jag fortsätta jobba men först tänkte jag visa er lite bilder från repen 
 
 
 


Kommentarer
smulan

Vad kul att du delar med dig:)
Tråkigt att du inte mår bra, men det är säkert som du säger att det beror på all stress som börjar släppa. Skönt för dig sen när premiären är över och du kan hämta igen dig lite. Men även om det inte är bra att stressa med mycket att göra, så är jag övertygad om att det helt beror på vad man stressar med och varför så att säga. Under en kortare period gör det ju ingen skada tror jag.
Lycka till med premiären:) Kram

Svar: Ja usch.. jag mår fortfarande dåligt. So du säger, stress och kanske lite gömd sjukdom i det. SÅ fick det bryta ut när jag slutade stressa. Så himla trött är jag också. Det känns som om jag inte sovit på en månad. Men det får ge sig, jag tror det kommer bli bra när jag kommer tillbaka till mina rutiner. Saknar min crosstrainer samtidigt som det känns motigt att behöva gå upp på den igen eftersom jag inte stått på den på två veckor pga allt rep. Tack!! Kram
Linda

2012-11-08 @ 15:45:27
URL: http://https://smulgubben.wordpress.com
ZtorZillen

Hihi! Vilka sexiga prinsessor! LOVE IT!

Svar: Haha tack ska du ha =D
Linda

2012-11-08 @ 21:39:19
URL: http://ztorzillen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0