Fotokavalkad

Jag tänkte börja med ett inlägg som jag brukar kalla för fotokavalkad. Jag har som sagt inte varit så bra på att skriva nu under hösten. Egentligen sedan jag började arbeta den 1 oktober, så under två månader nu. Jag har bett om ursäkt förut, så det hoppas jag ni ursäktar och som vanligt, med förhoppning om att det ska bli bättre (i alla fall så fort det är klart med revy och annat som tar mycket tid) så kommer jag nog att ha mer tid till att blogga. Huvudsaken är att ni vet att jag fortfarande följer era bloggar, trots att jag inte kommenterar så mycket. Här kommer i alla fall fotokavalkaden, så får ni se lite av vad jag haft för mig på sista tiden
 
Revy
 
Karaoke
 
Uppträda i centrum inför revypremiär
 
Bebisbus
 
Vara karaokevärdinna
 
Uppträda
 
Prinsessa
 
Glittrig bakom scenen
 
Snyggingar bakom scenen
 
Jag och Anki inför en av våra sketcher
 
Mycket make upp så man syns på scenen
 
Peruklek. Borde jag inte bli blond? (haha)
 
Födelsedagskalas
 
Korven fyllde 4 och Marcus fyllde 7 
 
Jag passar i jeans 
 
Tomas vann choklad i en tävling jag nominerat honom i
 
Motivationen
 
Julshopping i Täby Centrum
 
Stämningsfullt
 
 
Korvis (Oliver)
 
Mackan (Marcus)
 
Cleost (Leo)
 
Moi
 
God Jul
 
Min kära lillasyster vikarierar för mig på karaoken, medan jag inte kan. Sen när jag kommer tillbaka blir hon kollega ocg vi delar passen mellan oss
 
Ännu en julshoppning. Gissa vad killarna vill ha?
 
Julpyntning dagen innan Marcus 7:årsdag. Varje år (26:e november)
 

Dagen till ära har det kommit massa snö!
 
Här kommer lite bilder så ni får se ungefär hur jag bor
 
 
 
Och här har vi Strandkliniken som ska utföra under på min mage
 
Och sist men inte minst upptäckte jag igår när jag tog nya underklädersbilder, att mina armar börjar bli fina nu också. Woho! Det kommer. Sakta går det för vissa delar (ben och armar) men det kommer
 
 
 


Kommentarer
Köttbullen

Kul att se bilder. Vad fin du är! :) Vad är det du jobbar med?

Svar: Tack så mycket! Jag är kundansvarig på ett företag. Jag diskuterar deras utbildning med dem (främst för inköparna) och kan även göra företagsanpassade lösningar
Linda

2012-11-29 @ 13:25:59
URL: http://viktigt50.wordpress.com
Jenny

Härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket!
Linda

2012-11-29 @ 17:53:15
URL: http://2xlblog.com
ZtorZillen

Snygg du är som blondin! Hihihi!

Svar: tack ska du ha! haha =P
Linda

2012-11-29 @ 22:31:33
URL: http://ztorzillen.blogg.se
EE

Kul med ett bildinlägg :).. Du är jättefin!!!! Och vad kul med snö! Ta gärna å skicka hit lite ;)

Svar: Tack ska du ha! Ja det brukar vara lite upplivande ibland =) nu har du också snö väl?
Linda

2012-12-01 @ 17:49:43
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
EE

SV: Ja, idag kom äntligen snön :D.. Så det knarrade härligt under fötterna när jag gick till praktiken imorse, medan det samtidigt föll snö :)

Svar: Ja det är så vackert med snö! Synd att det inte kan vara varmt samtidigt bara =O
Linda

2012-12-03 @ 16:09:35
URL: http://matenochtraningen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0