Viktkurvan på bild

Just det, jag glömde nämna att jag blev så glad när jag skrev in veckans vikt på viktklubb idag. Viktklubb är ju Aftonbladets viktminskningssida. Den går ut på att räkna kalorier och man kan följa det till punkt och pricka, för man får MASSA SUPERBRA redskap som underlättar, eller bara använda det som stöd i ryggen. För tillfället använder jag det som stöd. En av sakerna man kan göra där är att varje vecka fylla i sin vikt. Har man gått upp eller står still så får man tips och råd hur man ska gå vidare. Går man ner så får man vidare pepping. Men det är inte bara det, utan det finns kurvor man kan titta på också, så ser man hur det går. Jag blev som sagt så glad idag när jag uppdaterade min vikt och tog mig en titt på just min kurva.
 
 
Som ni ser är det pilar uppe till höger och det finns en sida till innan den här, som inte finns med på bilden. Men det är sedan jag vägde 110 kg (jag skrev inte in mig i viktklubb förrän jag tappat från 112-110). Som ni också kan se så har det gått stadigt ned sedan 7/5 då jag började på allvar efter graviitet och amning med Leo.
 
En mycket nöjd Linda säger God natt.
Och påminner att om 1,6 kg så kommer nya bilder på mig
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0