Viktminskning vecka 8

Då var det dags för vägdag igen och även om det inte var  någon överraskning för mig vad jag vägde, då jag vägde mig för att se om jag kunde fotograferas i helgen, så kan jag ändå stolt klappa mig själv idag för ännu en bra utförd vecka. Jag har hittills gått ned stadigt så nu är det bara hoppas att det fortsätter ned. 
 
Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 60 kg
 
Nuvarande vikt: 94,5 kg
Veckans minus/plus: -2,1 kg
 
Total viktminskning: 35,5 kg
Viktminskning efter bebis: 17,5 kg
Kvar till slutvikt: 34,5 kg
Veckor kvar till mål: 51
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 37,9
Kvar till normalviktig enligt BMI: 12,9
Tappad BMI hittills: 14,2
 


Kommentarer
Helena

Grattis till det fina resultatet!! Bra jobbat! :)

Svar: Tack så mycket, vad snällt av dig!
Linda

2012-07-02 @ 10:05:47
URL: http://viktenochlivet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0