Veckans viktminskning, vecka 12

Jag har tydligen haft lite problem med blogg idag. Idag på morgonen innan jag åkte så la jag som vanligt in ett inlägg om min vikt, vilket jag gjorde INNNAN jag la ut kurvan. Sedan såg jag när jag tog fram blogen att viktinlägget inte var med. Så jag tänkte då givetvis att jag kanske klantigt nog hade missat att klicka på publicera. Därför så skrev jag om det hela igen och tryckte noga på publicera. Det stod att det publicerats och jag var tvungen att hasta iväg med familjen till Grönan. Vad ser jag nu när jag kommer hem? Jo mitt inlägg finns inte med. Så¨here goes, försök nummer tre och nu hoppas jag verkligen att det fungerar!
 
Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 60 kg
 
Nuvarande vikt: 87,2 kg
Veckans minus/plus: -1,7 kg
 
Total viktminskning: 42,8 kg
Viktminskning efter bebis: 24,8 kg
Kvar till slutvikt: 27,2 kg
Måldatum: 1 juli 2013
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 34,9
Kvar till normalviktig enligt BMI: 9,9
Tappad BMI hittills: 17,7
 
 
OBS! Jag upptäckte just en mycket märklig sak! Inlägget jag skrev idag som inte finns i bloggen framsida, finns med i kategorin vikt, men ser ut att vara upplagd den 24:e och har hamnat innan massa senare inlägg. Hur i...???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0