Väldigt ont!

Den här dagen har gått förbi fort. Jag har spenderat den större delen av den i telefonen så det kan väl vara därför. Jag började i alla fall dagen med en timme på crosstrainern idag igen, vilket kändes bra. Jag är dock inne på att jag kanske måste ha en vilodag imorgon för jag har så fruktansvärt ont i höfterna nu (troligtvis av den för mig hårda träningen) att jag faktiskt blev tvungen att ta en alvedon mot smärtan. Det är svårt att beskriva hur det onda sitter för det är verkligen i höfterna, så inte som träningsvärk i musklerna för det skulle inte spela någon roll.  Nej det här är mer som om jag skulle ha foglossning (vilket jag inte har eftersom jag inte är gravid). Så inget jag tycker är så njutbart. Ja antingen vilar jag imorgon och hoppas smärtan ger sig, jag vill ju inte bli skadad eller få väldigt ont eller så nu, eller så kör jag på, vi får se.
 
I övrigt en bra dag, om man bortser från att jag upptäckte att jag fått i mig alldeles för lite kalorier idag. 230 gram yoghurt till frukost och till lunch blev det 100 gram kalkon och 100 gram keso mini. Så det blev alltså bara 400 kalorier, vilket är lite lite då jag måste försöka hämta in ytterligare ca 1000 idag. Sen att jag i nuläget pga träningen ligger på -45 kalorier är en helt annan sak. Men tack och lov så behöver man inte äta upp de borttränade kalorierna för det är ju ändå något som kroppen tillgodosett sig. Till middag väntar kyckling, färskpotatis och sallad
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0