Rep hos svärföräldrarna

Nu har vi repat och kört på här ute hos mina svärföräldrar hela dagen. Jag trodde jag skulle hinna något blogginlägg på dagen men allting avlöste varandra, så det fick bli nu istället.
Jag är inte så himla nöjd här eftersom jag upptäckte att jag glömt ta min våg med mig hit. Nu har förvisso min svärmor en våg och även om det skulle vara kul att gå efter den (eftersom jag ställde mig på den på kul och vägde ett kilo mindre än hemma) så vet jag att man alltid helst ska gå efter samma våg. Därav får det bli veckovägning för mig på tisdag morgon eftersom jag tror vi kommer åka hem imorgon. Och att jag vägde ett kilo mindre på svärmors våg kommer jag att ignorera för det spelar egentligen ingen roll.
 
Som vanligt har det blivit gott att äta här ute. Idag blev det kyckling och färskpotatis till middag och blåbärssmulpaj med hemgjord vanlijsås till efterrätt. Jag åt lite paj och det var väldigt gott, så det ångrar jag inte. Dessutom tror jag inte det puttade mig över kalorinivå heller, för jag ligger generellt sätt lågt ändå och jag åt inte mycket paj heller. Imorgon ska vi nog troligtvis som sagt åka hem, men först passar vi på att äta middag här eftersom vi ska grilla fläskfilén som jag tog med. Grillat är bra och gott. Det klår i alla fall stekpannan.
 
Nu är det dags att sova och vila rösten lite. Jag försökte filma ett klipp när vi tränade idag men är osäker på om det blev något som hördes ordentligt. Jag ska kolla det. I annat fall så kanske jag kan försöka imorgon igen eller nästa gång vi ska ut hit på rep
 
 
 


Kommentarer
Maria

Tar du med dej vågen på semensten ? haha ja lite våg galen eller.

Svar: Nej den lämnade jag så klart hemma när vi var på semester. Då skulle jag inte ens fundera på att ta den med mig. Men hos svärföräldrarna är det inte semester (de bor bara 20 minuter från oss, men på en ö så därför brukar vi sova kvar) så därför hade jag tänkt ta med vågen just för att det är vägdag idag (annars hade jag inte brytt mig med att ta med den) men jag glömde den
Linda

2012-07-23 @ 13:19:12
tina

Läste att du skrev förut att du hade varit på ITRIM o vägt dig ?! o att dom sa att du hade mycket vatten i kroppen...har nämligen samma problem,så skulle vilja höra om dom sa hur du skulle göra för att få bort det ??

Svar: Nej de sa inget till mig om det. Men jag vet att man kan köpa vätskedrivande medel för att tömma kroppen på överflödigt vatten. Fråga din husläkare om det för det är ju inte så roligt, det håller jag med om
Linda

2012-07-23 @ 14:42:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0