Powering up

Nu är det snart träningsdags för mig och under tiden sitter jag som vanligt och surfar runt på olika viktbloggar i ytterligare intresse för inspiration. Jag tycker det är väldigt intressant att se hur det gått för andra och hur det går. Det finns flera bra bloggar som jag hittat och jag ska göra länkar här till vänster sedan så ni också kan gå in på dem. Är det i sin tur någon som har en bra viktblogg att rekommendera så säg gärna till.
 
Idag blir det som sagt en timmes crosstraining och det får idag avnjutas till Allsång på skansen. Det är toppen att ha något att se på medan man står där. Tiden går snabbare då också, så det rekommenderar jag. Sen när Tomas har semester ska jag försöka hinna upp i tid på morgonen, kanske ställa en klocka, så jag hinner köra innan frukost, eftersom man bränner fler kalorier då.
 
Och min jakt på efterförbränning fortsätter
 
 


Kommentarer
felicia

å visst var allsången bra!? antar att du svängde ordentligt på crosstrainern :D

Svar: Ja det var hur mysigt som helst att kombinera med! Det får bli igen :)
Linda

2012-07-10 @ 22:33:30
URL: http://tkhl.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0