O.o

Jag känner mig lite låg idag. Jag vet inte riktigt varför, men sådär som man kan göra ibland. Idag har det varit en dag som gått väldigt fort igen. Träning på förmiddagen/mitt på dagen och sedan har allt bara rullat på. Vi var nere och handlade en sväg och alla tog varsin glass. Det var första glassen för mig i år, men med tanke på mitt låga kaloriintag under dagen tills dess så hade jag definitivt "råd" med den glassen och egentligen 3 till. Men det åt jag så klart inte. Till middag blev det korv och pomfritt, vilket är okay kalorimässigt men inte det bästa man kan äta. Jag vet inte hur många kalorier det blev exakt men absolut inte mer än 4-500 i alla fall. Men jag ska äta något mer sedan idag så kalorierna hamnar på en okay nivå. Nu ska jag se om jag kan rycka upp mig..
 
 


Kommentarer
Kicki

Ja, vissa dagar är ju sånna, jag får det med ibland. Men heja dig! Kämpa på!

Svar: Ja tyvärr är det väl så.. Hoppas du får det sällan. Tack så jättemycket <3
Linda

2012-07-16 @ 19:35:21
URL: http://www.machmo.se
smulan

Stötte på en kommentar du lämnat på en blogg jag följer, så jag måste ju hälsa på:-) du har ju gått ner otroligt mycket på kort tid:-) bra jobbat! Har läst några av dina inlägg och undrar om du vill kolla in min bloss och se om du kan tänka dig att länka till min blogg och jag vill din. Men jag undrar också om jag skulle få presentera dig i nåt av mina inlägg. Jag tipsar mina läsare då och då om de bloggar jag följer och som jag tycker kämpar på bra. Då kan jag ju ge mina läsare chans till mer inspiration:-) bara säg ifrån om du inte vill:-) jag bloggar om min ätstörning, övervikt, viktminskning, min obotliga sjukdom och lite annat:-) välkommen att hälsa på! Lycka till!e

Svar: Hej! Vad trevligt att du tittade in. Du får gärna länka till min sida och jag länkar så klart också tillbaka till din. Jag ska ta tag i länkandet någon dag, än så länge har jag inte länkat till någon, men det är mest för att jag glömmer det hela tiden. Jag tittade in lite snabbt på din blogg och läste lite, men jag ska kolla vidare och titta ordentligt, så jag lägger till dig i min lista på bloggar jag följer. Tack så jättemycket också, jag kämpar på här =)
Linda

2012-07-16 @ 21:08:14
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Pernilla

Hoppas du känner dig bättre nu och att morgondagen blir ljusare!

Svar: Tack, vad gulligt av dig. Det känns bättre nu =)
Linda

2012-07-16 @ 23:51:38
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0