Mycket irriterande..

Ännu en dag utan träning har gått förbi.. Jag hade planerat en vända på ca 1 mil, med cykel idag, men så fick storhandlingen tyvärr komma i vägen. Jag tycker inte alls det är roligt att inte ha tränat på flera dagar. Är rädd att det kommer märkar på resultatet. Idag hade jag tänkt mig zumba på dagen, det är en sån där sak jag tänkt flera dagar, men Leo somnade ju aldrig. Han är sådär jättemammig också så han står vid mina ben och sliter i kläderna och gråter om jag inte håller i honom.. Inte mycket tid till träning då. Imorgon på dagen hoppas jag kunna köra ett pass, annars ber jag om bra väder så jag kan cykla eller gå på kvällen. Vill inte att mitt bra resultat ska plana nu..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0