Mina mått

Nu har jag tagit mina mått igen och här kommer resultatet
 
 


Kommentarer
felicia

oj jäklar vilka framsteg, bra tjejen! :)
Halsen var intressent, aldrig tänkt att man mäter halsen och vilken jäkla skillnad de har blivit!

Svar: Tack ska du ha! Jag kämpar på allt jag kan. Jo den mätte jag och det är jag glad för ;-) Jag har ett foto med bild på mitt ansikte då och för 12 kilo sedan lite längre tillbaka i bloggen. Jag tror man ser skillnad där. Sen har jag viktminskningsbilderna, före och efterbilder som du kan kolla också =)
Linda

2012-07-24 @ 10:59:06
URL: http://tkhl.wordpress.com
smulan

Snacka om att man verkligen ser vilka framsteg du gjort:) Grattis!! Jag blev inspirerad och lånar din idé med att mäta allt. Lite dumt att börja nu bara, när jag ska ha mens, men men. Å andra sidan så ser man ju bra då efter ett tag vad man räkna med händer i kroppen vid mens vad gäller viktökning och svullnad.
Du är så duktig. Fortsatt lycka till!

Svar: Tack ska du ha! Ja jag är glad att jag mätte så mycket och inte bara magen. Sedan la jag till några mått när jag kommit lite längre ned, men eftersom jag fortfarande är tjock så spelar det ju ingen roll =) Jag tycker absolut att du ska mäta! Det gör nog inget att du ska ha mens för jag tror man kan vara olika svullen från gång till gång och du kommer säkert mäta igen fast du ska ha men och då kommer du ändå ha minskat. Tack ska du ha! Tack det samma =D
Linda

2012-07-24 @ 13:44:11
URL: http://blogg.amelia.se/smulan


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0