Dagens träning

Jag råkade visst fastna vid en film, så mitt inlägg om träningen (vilken jag var klar med klockan 22) blev lite sent. Jag körde i alla fall en timme på crosstrainern idag och det blev strax över 2 mil, så det var lagomt. Jag hade gärna stått lite längre men Tomas ville också träna så det fick bli mitt vamliga pass idag. Imorgon vet jag inte hur mycket tträning det blir, om jag inte får till det på förmiddagen, eller om det är regnigt förstås, för då ska vi hem till mina föräldrar och umgås, grilla och bada. Jag funderar på att ta med kycklingfileér att grilla för det är ju magert och bra, vi får se vad de har tänkt sig. Nu blir det strax sängen
 


Kommentarer
Joline

Tack för dina kommentarer hos mig, det värmer verkligen. Jag läser på din sida att du tränar mycket crosstrainer. Var har du köpt din och är du nöjd med den? Jag har varit sugen på en men är osäker på om de är så bra som de man kör på gymmet. Jag var på instersport en gång och ville köpa en smidig modell men då sa han att om man ska ha en bra måste man köpa en större modell och den var ju jättestor och klumpig!!

Svar: Det var så lite så. Jag tycker din blogg är jätteintrssant och det är spännande att följa din kamp och resa =DJag köpte min på tvins för många år sedan. En av de få träningsmaskierna jag kände omedelbart att jag trodde på. Jag kan så klart inte svara på om den är så bra som på gymmet men jag tycker den är toppenbra! Kanske har den på gymmet mer möjlighetr att räkna ut saker men den här duger gott och väl för mig. Tror den kostade typ 12-1400 kronor
Linda

2012-07-18 @ 08:17:22
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se
Anna

Wow, två mil. En drömgräns för mig. Lätt på cykel, väldigt svårt på crossen. Samtidigt ett väldigt rimligt mål.

Förresten, har du en mail jag kan nå dig på? För lösenord?

Svar: Det kommer komma tror jag. I början orkade jag knappt stå 10 minuter på den. Men med alla powerwalks jag tagit och fått upp flåset så blev det enklare och nu när jag plockade fram den igen så kunde jag stå en timme =) Åh ja vad dumt av mig! [email protected] Tack =D
Linda

2012-07-18 @ 09:17:07
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Fia

Kyckling filéer låter som ett bra val. Med lite sallad till det så blir det både gott och nyttigt =)

Svar: Ja jag tycker att kyckling är toppen! gott och nyttigt precis som du säger =D
Linda

2012-07-18 @ 09:51:39
URL: http://smalbloggen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0